دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 12:19
معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش:

250 معلم تا پایان اردیبهشت به مدارس خارج از کشور اعزام می‌شوند

معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه افراد قبول شده در آزمون‌های گذشته اعزام معلمان به مدارس خارج از کشور از اردیبهشت ماه عازم شدند، گفت: هم اکنون 750 پرونده جهت اعزام در دست داریم که از این تعداد تنها قادر به اعزام 250 معلم هستیم.
کد خبر : 14595

شاهین نوش آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی آنا در خصوص آخرین وضعیت اعزام معلمان به مدارس خارج از کشور اظهار کرد: بر اساس ضوابط، معلمانی که در آزمون قبول شدند به مدارس خارج از کشور اعزام می‌شوند.


وی افزود: طی سال‌های 89 ،90 و 91 آزمون اعزام معلمان به مدارس خارج از کشور برگزار شد، اما معلمان طی این سال‌ها به خارج از کشور اعزام نشدند و ما هم اکنون با نیروی مازاد روبرو هستیم.


نوش آبادی با بیان اینکه تنها یک سوم از نیروهای فعلی مورد نیاز هستند، بیان کرد: همه معلمانی که در این آزمون قبول شده‌اند، بر اساس ضوابط اعزام می‌شوند و باید بدانند هیچ‌‌گونه سفارش و توصیه را نمی‌پذیریم.


معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: هم اکنون 750 پرونده جهت اعزام در دست داریم که از این تعداد تنها قادر به اعزام 250 معلم هستیم.


وی با اشاره به اینکه برخی از نیروها از سال 87 اعزام نشده‌اند، عنوان کرد: به دلیل تراکم نیرو برنامه جدیدی برای برگزاری آزمون نداریم اما امکان دارد در اسفند سال جاری در برخی از رشته آزمون تکمیلی برگزار کنیم.


نوش‌آبادی با بیان اینکه در حال حاضر 132 مدرسه ایرانی در خارج از کشور فعالیت می‌کنند، گفت: معلمان قبول شده در آزمون‌های گذشته از اردیبهشت ماه عازم می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته