دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

په په بر سر دو راهی چین یا رئال مادرید؛ مدافع پرتغالی در آستانه جدایی؟

عدم توافق برای تمدید قرارداد با رئال مادرید، با دو پیشنهاد نجومی از سوپرلیگ چین برای په په همراه شده تا این مدافع باتجربه بعد از ۱۰ سال حضور در سانتیاگو برنابئو در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرد.
کد خبر : 145936

به گزارش گروه ورزشی آنا ، بعد از یک سال مذاکره با نزدیک شدن به پایان فصل هیچ مسیر مشخصی پیش روی مدافع پرتغالی نیست چرا که وی خواهان تمدید قرارداد به مدت دو سال می باشد و لوس بلانکوس ترجیح می دهد که این قرارداد یک ساله باشد که دارای بندی برای تمدید به مدت یک سال دیگر خواهد بود که به عملکرد وی بستگی خواهد داشت.


با این حال، په په پیشنهادی از تیم های هبی چین که هدایت آن به عهده مائونل پیگرینی است، دارد ودستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورویی به دنبال خواهد داشت که بیش از ۴،۵۵ میلیون یورو دریافتی وی است. بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یورو ۲۰۱۶، روند مذاکرات میان خورخه مندس و باشگاه رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد په په به کندی پیش رفته است.


در این میان په په اگر در سن ۳۴ سالگی به تیم چینی بپیوندد شانس حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ممکن است برای او به خطر بیفتد، و بهترین گزینه برای حفظ این شانس ادامه حضور در لیگ های اروپایی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته