دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست سازمان حج و زیارت خواستار حل مشکل فعالیت آزادبرها شد/ اوحدی انگیزه حضورم در سازمان حج بود

سرپرست سازمان حج و زیارت فعالیت آزادبرها را مشکل فعلی سازمان حج و زیارت دانست و خواستار تعیین تکلیف و جمع آوری هرچه سریعتر این افراد شد.
کد خبر : 145901

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حمید محمدی، سرپرست جدید سازمان حج و زیارت در مراسم معارفه خود گفت:‌ از اعتماد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت به خود بسیار سپاسگزارم. هرچند که انگیزه آمدنم به سازمان حج و زیارت حضور در کنار آقای اوحدی بوده که متاسفانه ایشان هم از کنار ما رفتند. ایشان در دوران تصدی خود در سازمان حج و زیارت دستاوردهای بسیار مثبتی داشتند و حرکت سازمان در دوران تصدی گری او، حرکت بدیعی بود.


وی افزود: با درایت اوحدی فضای همدلی و همکاری در خانواده حج و زیارت و کارمندان این سازمان و بعثه مقام معظم رهبری به وجود آمده است.


سرپرست سازمان حج و زیارت یادآور شد: بحث توسعه زیرساخت‌های زیارتی در عتبات موضوعی است که متأسفانه رسانه‌ها به آن توجه چندانی نکرده‌اند. اما سازمان حج و زیارت در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است زیرا وقتی حج تمتع و عمره تعطیل شده این اقدامات توسعه‌ای در زیرساخت‌‌های زیارتی در عتبات آغاز شد و توانستیم ظرفیت عتبات را بهبود ببخشیم.


وی با تاکید بر ادامه مسیر و آهنگ فعلی سازمان حج و زیارت از پس از انتصاب خود افزود: فعالیت غیرمجازها در عتبات علی‌رغم وجود قوانین ویژه از سوی شورای عالی امنیت ملی توانسته مشکلاتی را برای ما به وجود آورد.


محمدی یاد آور شد: هم اکنون 50 هزار کارمند و کارگزار حج و زیارت درکشور و همچنین 2300 دفتر زیارتی در امور حج و زیارت و عتبات فعالیت دارند و باید ظرفیت خدمات به زائران عتبات را توسعه دهیم تا با بهبود این خدمات مانع از حضور جریان غیرمجاز اعزام به عتبات شویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته