دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کمک 300 میلیونی وزارت ورزش به فدراسیون شطرنج

معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با دستور وزیر ورزش برای حمایت از فدراسیون شطرنج ۳۰۰ میلیون تومان فردا به حساب این فدراسیون جهت برگزاری رقابت‌های جهانی زنان در تهران واریز می‌شود.
کد خبر : 145889

به گزارش گروه ورزشی آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی با تایید حمایت مالی وزارت ورزش از فدراسیون شطرنج برای میزبانی رقابت‌های جهانی در رده زنان گفت: «با دستور وزیر ورزش برای حمایت از فدراسیون شطرنج 300 میلیون تومان فردا به حساب این فدراسیون جهت برگزاری رقابت‌های جهانی زنان در تهران واریز می‌‌شود.»


مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان در سال جدید میلادی طی روزهای 22 بهمن ماه تا 15 اسفندماه به میزبانی ایران و در تهران برگزار خواهد شد. 64 بازیکن از ایران و دیگر کشورهای جهان برگزارکننده این رقابت‌ها خواهند بود.


معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: «برنامه مالی فدراسیون‌ها با هماهنگی معاونت قهرمانی و نظارت وزیر محترم، منظم و با برنامه انجام می‌شود.»


مناف هاشمی درباره درآمدزایی فدراسیون‌ها به غیر از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان گفت: «همه فدراسیون‌ها با حوزه قهرمانی تفاهم نامه مالی امضا کرده‌اند و در بخشی از آن متعهد می‌شوند که درآمدزایی داشته باشند. درباره فدراسیون شطرنج با واریز این 300 میلیون ما 95 درصد اعتبارات تکلیفی از طرف وزارت را پرداخت کرده‌ایم و دربخش مهم‌تر، رئیس فدراسیون باید به تعهدات خود برای جذب حامیان مالی جهت این رقابت‌ها عمل کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته