دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با آنا؛

رحمتی بگوید چرا می‌خواهد از استقلال جدا شود/ نام بازیکنان مورد نظر منصوریان را می‌دانم اما نمی‌گویم

سرپرست تیم استقلال گفت: من هم شنیده‌ام که رحمتی می‌خواهد جدا شود اما دلیلش را نمی‌دانم، خود رحمتی باید در این مورد صحبت کند.
کد خبر : 145872

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان به مصاف سپاهان رفت و در یک بازی برتر که حتی می‌توانست به پیروزی هم برسد با تک گل دقایق پایانی بهنام برزای کار را به تساوی کشاند. اما مهمترین نکته بازی نیمکت نشینی مهدی رحمتی بود که به دنبال آن بعد از بازی هم اخباری پیرامون جدایی کاپیتان آبی‌پوشان ، هواداران این تیم را نگران کرد.


نصرالله عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته استقلال مقابل سپاهان گفت: «از سبک بازی بچه ها در مقابل سپاهان راضی هستیم. بازیکنان جوان تیم موفق شدند بازی خوبی را به نمایش بگذارند اما ای کاش این دیدار با پیروزی ما همراه بود و بازی خوب بچه‌ها تکمیل می‌شد.»


وی در رابطه با نیمکت نشینی مهدی رحمتی در بازی مقابل سپاهان بیان کرد: «کادر فنی یک هفته با بازیکنان تمرین می‌کند و در نهایت یک روز قبل از بازی آماده‌ترین بازیکنان را در ترکیب اصلی می‌گذارد. این یک کار طبیعی است که همه مربیان فوتبال انجام می‌دهند و اتفاق خاصی نیست. یک تیم 25 بازیکن دارد و قرار نیست که 11 بازیکن در کل فصل در ترکیب اصلی قرار بگیرند.»


عبدالهی در خصوص احتمال جدایی رحمتی از استقلال افزود: «من هم این موضوع را شنیده‌ام، اما دلایل رفتنش را نمی‌دانم. خود رحمتی باید در این مورد صحبت کند و دلایل جدایی اش را اعلام کند.»


سرپرست تیم استقلال در مورد لیستی که منصوریان برای نقل و انتقالات نیم فصل دراختیار مدیرعامل باشگاه گذاشته گفت: «منصوریان قبل از بازی با سپاهان لیست خریدش را دراختیار مدیرعامل باشگاه گذاشت. من اسامی بازیکنان مدنظر کادر فنی را می‌دانم اما نمی‌توانم نام آنها را افشا کنم. امیدوارم با مذاکرات آقای افتخاری این بازیکنان در نیم فصل دوم به استقلال بیایند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته