دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

« اگر شبی از شب‌های تهران مسافری » در تالار مولوی روی صحنه می‌رود

نمایش « اگر شبی از شب‌های تهران مسافری» به کارگردانی مشترک جواد صداقت و الهام ابنی و تهیه کنندگی سجاد افشاریان از ششم دی ماه ساعت17 در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.
کد خبر : 145856

به گزارش گروه فرهنگی آنا نمایش «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری»به نویسندگی علی شمس و کارگردانی مشترک جواد صداقت و الهام ابنی که پیش از این در هفدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی به صحنه رفته بود و با استقبال تماشاگران و هنرمندان مواجه شده بود، از روز دوشنبه ششم دی ماه در تالار مولوی روی صحنه می رود.
الهام ابنی و حشمت الله غضنفر بازیگران این نمایش‌اند.


این نمایش درباره یک «سیاه» است که در یک مراسم عروسی در حال سیاه‌بازی است و خیلی حرص پول می‌زند و دائم درحال پول جمع کردن است. او آنقدر پول در دهانش جمع می‌کند که سرانجام خفه می‌شود و می‌میرد؛ پدر عروس از بیم آنکه مبادا به عنوان قاتل معرفی شود، جسد را به خانه‌ی افراد مختلف منتقل می‌کند و ...


طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این نمایش تا ۲۶ دى در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت و پیش فروش بلیت‌های این نمایش در سایت‌ تیوال آغاز شده است، لازم به ذکر است که برای دانشجویان تمامی‌رشته‌ها، بلیت‌های تخفیف دار نظر گرفته شده که دانشجویان با مراجعه به گیشه تالار مولوی می‌توانند بلیت‌های این اثر نمایشی را تهیه کنند.


سایر عوامل این نمایش عبارتند از:تهیه کننده: سجاد افشاریان،موسیقی: محمد جعفر سعیدی،طراح نور و صحنه: جواد صداقت،طراح لباس: الهام ابنی،طراح نقوش روی پارچه: نجمه جعفری زاده گان،گروه صحنه: رضا تخت طاوس، امیر حسین نبات خور، سعید بابا خانی،روابط عمومی: ماندانا احمدی،سرمایه گذار و حامی اثر: مهندس علیرضا آماره
طراح پوستر و بروشور: رضا تخت طاوس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته