دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«فرشته مرگ» به تالار حافظ می آید

نمایش «فرشته مرگ» به کارگردانی مسعود رایگان و با بازی نسیم ادبی و توماج دانش‌بهزادی از 10 دی‌ماه از ساعت 19:30 در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 145851

به گزارش گروه فرهنگی آنا نمایشنامه «فرشته مرگ» برگرفته از مونولوگ‌های «فرشته مرگ» نوشته عادل حکیم و «خانم M » نوشته میاتورن کویست است که توسط مسعود رایگان ترجمه و بازنویسی شده است. این نمایش به مدت 75 دقیقه و درفضایی متفاوت روایت می‌شود. رویا تیموریان در این نمایش به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد.


تمرین‌های این نمایش از یک ماه پیش آغاز شده و طی روزهای گذشته محمد نفری کار ساخت و نصب دکور عظیم نمایش را در دست کار دارد.


به گزارش مشاور رسانه‌ای این نمایش؛ آیدین الفت مشغول طراحی صدا و ساخت موسیقی متن نمایش است و کیوان معتمدی نیز طراحی نور را انجام خواهد داد.


عکس های منتشر شده از ساخت دکور نشان می‌دهد شاهد کاری متفاوت از مسعود رایگان بازیگر و کارگردان شناخته شده سینما و تئاتر خواهیم بود.


سایر عوامل این نمایش عبارتند از :مشاور کارگردان:رویا تیموریان،مجری طرح: محرم براتی، طراحی و مهندسی صدا: آیدین الفت،طراحی نور و نورپردازی: کیوان معتمدی، روابط عمومی و تبلیغات فضایی مجازی: امیر قالیچی، مشاور رسانه‌ای: مریم رودبارانی.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته