دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 12:05
در گفت‌و‌گو با آنا:

مجید جلالی: پرسپولیس را در کرج شکست می‌دهیم/ سایپا حداکثر 150 تماشاگر دارد!

سرمربی سایپا کرج گفت: بعد از شکست ناباورانه در تبریز بیشتر از نظر روحی روانی و ذهنی روی بازیکنانم کار کردم تا برای بازی سخت برابر پرسپولیس خودنمایی کنند.
کد خبر : 14585

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با اعلام این مطلب گفت: سایپا تمام بازی ها را برای پیروزی به میدان رفته است. در هیچ مسابقه ای حتی به مساوی هم فکر نکرده ایم. فلسفه ما بردن است. امیدوارم بازیکنان از فرصت هایی که به دست می آورند نهایت استفاده را ببرند. در این بازی آنها می توانند توانمندی هایشان را به همگان نشان دهند و اثبات کنند که از بهترین های لیگ هستند. بازیکنان ما در برابر پرسپولیس جدا از ارائه توانمندی خود تاکتیک تیمی سایپا را نیز به نمایش خواهند گذاشت.


جلالی در ادامه گفت: تلاش می کنیم تا بازی چشم نواز و تماشاگر پسندی را ارائه کنیم. دوست ندارم که بازی برای ما فقط نتیجه به همراه داشته باشد. به دنبال این هستیم که با نمایش قابل قبول هر سه امتیاز بازی را به دست آوریم.


سرمربی نارنجی ها افزود:در تمام بازی هایی که تا به امروز انجام داده ایم، به جرات می گویم سایپا از نظر مدل بازی منحصر به‌فرد بوده است. تنها مشکل ما این است که دیده نمی شویم. سایپا نه تماشاگر دارد نه فضای رسانه ای خوبی که بتواند از آن بهره لازم را ببرد.


جلالی در خصوص اندک تماشاگران تیمش گفت: تیم ما چیزی حدود 100 تا 150 تماشاچی دارد که اصلا هم دلمان به آنها گرم نیست. حضور داشتن یا نداشتن آنها در بازی هایی که سایپا در کرج انجام می دهد فرقی برای ما ندارد. پروسه جذب هوادار موضوعی است که باید مردم به آن احساس تعلق کنند. تا امروز هم بنده برنامه ای در این ارتباط ندیده ام.


جلالی با اشاره به مشکلاتی که سر راه سایپا قرار دارد گفت: نبود تماشاچی و ابزارهای حمایتی مشکلاتی هستند که به تیم ما ضربه می زند. بهره بردن از تمام ظرفیت ها است که می تواند عامل موفقیت تیم ها شود. شما نمی توانید تنها یک بعد را عامل موفقیت یا شکست بدانید. در کار گروهی تمامی عوامل در به دست آمدن نتایج دست دارند.


سرمربی سایپا در خصوص ادامه همکاری‌اش با سایپا در فصل آینده گفت: این موضوع دو طرفه است. 50 درصد آن دست بنده است که تمایل دارم بمانم، اما از 50 درصدی که به مدیریت باشگاه بر‌می‌گردد کاملا بی‌اطلاعم.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجید جلالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته