دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ایران یکی از اعضای کمیته IMSO شد

نماینده سازمان بنادر در سازمان جهانی دریانوردی از عضویت ایران در کمیته مشورتی سازمان بین المللی ماهواره‌ای دریایی (IMSO) خبر داد.
کد خبر : 145836

به گزارش گروه اقتصادی آنا از مانا، جمهوری اسلامی ایران در بیست و چهارمین اجلاس سازمان بین المللی ماهواره ای دریایی (IMSO) به عنوان یکی از اعضای کمیته مشورتی این سازمان در منطقه آسیا – پاسیفیک (۲۰۱۷) انتخاب شد.


ماندانا منصوریان با اشاره به اینکه مطابق اساسنامه و روش کار«ایمسو»، کشورهای عضو کمیته مشورتی (Advisory committee) از چهار منطقه آمریکا، اروپا، آفریقا و آسیا – پاسیفیک انتخاب می شوند، گفت: جمهوری اسلامی ایران از میان ۳۴ کشور منطقه آسیا ـ پاسیفیک در ردیف یازدهم سهمیه این منطقه قرار گرفت.
نماینده ایران در سازمان جهانی دریانوردی (IMO) با بیان اینکه در منطقه آسیاـ پاسیفیک کشور راق نیز به عنوان تنها کشور جنوب خلیج فارس به عضویت کمیته مشورتی IMSO قرار گرفت، تصریح کرد: در پایان انتخاب اعضای 4 منطقه یاد شده، جمعاً ۳۹ کشور از سراسر جهان انتخاب شدند که انتخاب و معرفی ایران، یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در راستای حضور فعالانه و سازنده در اجلاس جهانی قلمداد می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته