دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1395 - 12:21

36 آزمایشگاه و کارگاه در یکسال گذشته در واحد تهران مرکزی راه‌اندازی شده است

یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی صبح امروز با حضور دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احمد شمس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و دانشجویان و اعضای هیات علمی در دانشکده معماری و شهرسازی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 145732

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در ابتدای این مراسم دکتر علیرضا فیض‌بخش، معاون پژوهشی واحد تهران مرکزی گزارشی از عملکرد حوزه پژوهشی این واحد را ارائه کرد و گفت: «از آنجا که نگاه دانشگاه در حوزه پژوهش این است که هم‌افزایی داشته باشیم، خوشبختانه در استان این امر تحقق پیدا کرده است. در حال‌حاضر 16 کتابخانه وجود دارد که 331 هزار عنوان کتاب فارسی و 63هزار و 500 کتاب لاتین در آن موجود است.»


فیض‌بخش ادامه داد: «در واحد تهران مرکزی در حال‌حاضر 1400 مقاله ISI، 40 انجمن علمی دانشجویی، 3 مرکز تحقیقاتی، یک مرکز رشد و 2 مجله علمی پژوهشی مصوب دو وزارت علوم و بهداشت وجود دارد و در حال دریافت مجوز برای 16 مرکز دانش‌بنیان هستیم.»


او افزود: «واحد تهران مرکزی 112 آزمایشگاه و 56 کارگاه دارد که 36 مورد آن در یک سال گذشته راه‌اندازی شده است. یکی از پژوهشکده‌های بسیار خوب دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشکده بافت است که امیدواریم امسال افتتاح شود.»


او از اعضای هیات علمی و همه واحدها خواست تا با هم همدل شوند که دانشگاه آزاد اسلامی بتواند کارهای بزرگی انجام دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته