دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1395 - 12:51

روسیه: اظهارنظر درباره تروریستی بودن حادثه سقوط هواپیما زود است

وزیر حمل و نقل روسیه گفت تحقیقات درباره حادثه سقوط هواپیمای نظامی روسیه به مقصد بندر لاذقیه سوریه ادامه دارد و نمی‌توان از هم‌اکنون درباره تروریستی بودن حادثه اظهارنظر کرد.
کد خبر : 145723

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از روسیاالیوم، ماکسیم سوکولوف گفت: «تحقیقات درباره حادثه سقوط هواپیمای توپولف 154 که روز گذشته (یکشنبه) در دریای سیاه رخ داد، آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.»


وی افزود: «کمیته ویژه تحقیقات به‌زودی همه دلایل احتمالی سقوط هواپیمای نظامی وابسته به وزارت دفاع را بررسی و درباره آن اظهارنظر می‌کند. حادثه‌ای که در آن 92 نفر کشته شدند.»


وی با بیان اینکه نمی‌توان از هم‌اکنون درباره تروریستی بودن حادثه اظهارنظر کرد، افزود: «عملیات جست‌وجو و نجات در منطقه حادثه در نزدیکی سواحل شهر سوچی واقع در جنوب روسیه ادامه دارد و ممکن است به طول بیانجامد. این در حالی است که همچنان دو جعبه سیاه هواپیما یافت نشده‌اند.»


وی تاکید کرد عملیات جست‌وجوی دو جعبه سیاه در قعر دریا به‌وسیله غواصان و با دستگاه‌های مخصوص در حال پیگیری است. همچنین عملیات جست‌وجوی اجساد قربانیان حادثه همچنان ادامه دارد و تاکنون گزارشی درباره نجات فردی، به ما ارائه نشده است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته