دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز: باید 3 برصفر برنده بازی با سایپا می‌شدیم/ در روز پنجشنبه به میدان نمی‌رویم

میر معصوم سهرابی گفت: ما در حال حاضر سه بازیکن و یک مربی خارجی خودمان را در اختیار نداریم و نمی‌توانیم پنجشنبه به مصاف سایپا برویم.
کد خبر : 145689

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال که قرار بود روز گذشته برگزار شود به دلایل شرایط نامساعد جوی شهر تبریز و نرسیدن پرواز سایپا به این شهر به روز دیگری موکول شد. سازمان لیگ برگزاری این بازی را به روز پنجشنبه موکول کرد که این تصمیم با اعتراض ماشین سازان روبرو شد و آنها اعلام کردند با تصمیم سازمان لیگ موافق نیستند و روز پنجشنبه مقابل سایپا به میدان نمی‌روند.


میر معصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در این باره گفت: «شب قبل از بازی ما مقابل سایپا آقای فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر با من تماس گرفت و اعلام کرد که هواپیمای تیم سایپا نتوانست در تبریز بنشیند و این تیم در تهران به سر می‌برد. ما هم طبق استعلامی که از اداره راه گرفتیم به آنها اعلام کردیم که با اتوبوس خودشان را به تبریز برسانند اما متاسفانه این کار را هم نکردند.»


وی ادامه داد: «من با آقایان فتاحی و درویش(مدیر عامل سایپا) دوباره صحبت کردم و به توافق رسیدیم که بازی در 20 دی ماه برگزار شود. بخاطر اینکه برنامه ما به گونه‌ای بود که چهار عضو خارجی تیم ما برای تعطیلات کریسمس از ایران می‌رفتند و همچنین بازیکنان داخلی ما هم باید بلافاصله بعد از بازی مقابل سایپا به مرخصی چند روزه می‌رفتند. به همین دلیل اعلام کردیم که بازی باید در روز 20 دی ماه برگزار شود و مسئولان سازمان لیگ و مدیرعامل سایپا هم با این تصمیم موافقت کردند. اما به یکباره تصمیم گرفتند که زمان بازی را تغییر دهند و پنجشنبه هفته جاری را برای برگزاری بازی تعیین کنند. ما در حال حاضر سه بازیکن و یک مربی خارجی خودمان را در اختیار نداریم و نمی‌توانیم در این روز به مصاف سایپا برویم.»


سهرابی با تاکید بر این مساله که سازمان لیگ باید بازی را 3 بر0 به نفع ماشین سازی اعلام می‌کرد بیان کرد: «طبق قانون بازی باید 3 بر0 به نفع ما اعلام شود، بخاطر اینکه برنامه بازی‌ها 3 ماه قبل اعلام شد و هواشناسی هم چند روز قبل بازی هم شرایط جوی تبریز را اعلام کرد و سایپایی‌ها موظف بودند خودشان را زودتر به تبریز برسانند. ضمن اینکه بعد از کنسل شدن پرواز آنها راه زمینی برای مسافرتشان به تبریز باز بود ولی اینکار را هم انجام نداند. ما اعتراض خودمان را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و امیدواریم که مسئولین فدراسیون با یک رای درست حق تیم ما را ضایع نکنند.»


مدیرعامل ماشین سازی تبریز در رابطه با نقل و انتتقالات نیم فصل این تیم اظهار داشت: «ما تغییرات زیادی در نیم فصل دوم در تیم ایجاد نمی‌کنیم. با صلاحدید کادر فنی 4-5 بازیکن به تیم اضافه می‌شوند و همچنین همین تعداد هم در لیست مازاد قرار می گیرند.»



انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا ماشین سازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته