دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1395 - 09:43

ادعای عجیب دیلی‌استار: پوتین در سال 2014 ترور شده است!

یک روزنامه بریتانیایی مدعی شد کسی که اکنون بر روسیه حکومت می‌کند، رئیس جمهوری واقعی این کشور نیست و بدل پوتین است.
کد خبر : 145654

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از پایگاه خبری النشره، روزنامه دیلی‌استار در گزارشی مدعی شد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در سال 2014 از سوی ام‌آی 6، دفتر اطلاعات مرکزی بریتانیا ترور شده بود و اکنون بدل پوتین در راس حکومت روسیه قرار دارد.


این روزنامه نوشت:‌ «نظریه‌پردازان مدعی هستند تغییراتی در چهره پوتین به‌وجود آمده و تناقضات آشکاری نسبت به گذشته در قدرت مکالمه او به زبان آلمانی رخ داده و این در حالی است که او از همسرش نیز طلاق گرفته است. همه این موضوعات دلالت بر این دارند که رئیس‌جمهوری کنونی روسیه، ولادیمیر پوتین واقعی نیست و حتی شایعاتی در شبکه‌های مجازی به‌وجود آمده است که مدعی هستند پوتین در اختیار دفتر اطلاعات مرکزی بریتانیا قرار دارد.»


دیلی‌استار نوشت: «برخی می‌گویند او بعد از پیوستن شبه‌جزیره کریمه به روسیه در سال 2014 در راهروهای کاخ کرملین مسموم شد و برخی دیگر نیز مدعی هستند او بعد از کودتای محرمانه در سال 2015 جای خود را به بدلش داد و به مدت 10 روز، از 5 تا 15 مارس (14 تا 24 اسفند 1393) در شرایط محرمانه‌ای مخفی شد.»


این روزنامه بریتانیایی نوشت: «پوتین طلاق خود از همسرش را در سال 2014 و به‌دنبال پیدایش فرضیه‌هایی درباره کشته شدنش در کرملین، اعلام کرد. علاوه بر این، توانایی او در مکالمه به زبان آلمانی تغییر کرده است. این در حالی است که پوتین زبان آلمانی را در دوره راهنمایی در سن‌پترزبورگ فراگرفته بود، ولی تصویری که از او در سال 2014 موجود است، نشان می‌دهد او در کنفرانس خبری مشترک با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان از مترجم استفاده کرد. او همچنین برای شنیدن سخنان مرکل از گوشی مخصوص ترجمه سخنان مقام‌های خارجی استفاده و بدین‌وسیله سخنان مرکل را دنبال کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته