دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آمار شگفت‌انگیز پاس‌های در عمق مسی در سال ۲۰۱۶

اعجوبه آرژانتینی بارسلونا بار دیگر آمار شگفت انگیزی از خود به جای گذاشت، او در سال ۲۰۱۶ با اختلاف نسبت به سایر بازیکنان حاضر در لالیگا، آمار بیشترین پاس در عمق موفق را به نام خود به ثبت رساند.
کد خبر : 145628

به گزارش گروه ورزشی آنا از وبسایت نود، شاید کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۶ توپ طلای چهارم خود را کسب کرد تا تنهای یک توپ طلا کمتر از مسی داشته باشد اما نگاهی به آمار و ارقام سال ۲۰۱۶ نشان می‌دهد که مسی نیز سال درخشانی را پشت سر گذاشته است.


او به همراه بارسلونا در لالیگا و کوپا دل ری به مقام قهرمانی رسید، مسی در بازی‌های ملی پایانی نا امید کننده داشت و در حالیکه به همراه تیم ملی آرژانتین به سومین فینال پشت سر هم رسیده بود، باز هم مقابل شیلی مغلوب شد تا بار دیگر به مقام نایب قهرمانی کوپا آمریکا رضایت دهد.


او در فصل جاری نیز با ۲۳ بار گلزنی در تنها ۲۰ دیدار آمار خوبی را به ثبت رسانده است، علاوه بر آن او در ۱۳ دیداری که در لالیگا به میدان رفته است موفق شده است ۲۴ بار برای هم‌تیمی‌های خود موقعیت گل خلق کند، اما آمار پاس‌های موفق او در سال ۲۰۱۶ بار دیگر فوتبال نویسان را متعجب کرده است.


مسی در سال ۲۰۱۶ موفق شده است ۲۵ پاس در عمق موفق ارسال کند و با اختلاف در بین بازیکنان شاغل در لالیگا از این حیث در مقام نخست قرار بگیرد. پس از او نیمار با ۹ و کوکه با ۸ پاس در عمق موفق در مقام‌های دوم و سوم قرار دارند. با این حال آمار به دست آمده از پاس‌های در عمق، بار دیگر مهر تاییدی بر توانایی بالای مسی در ارسال پاس می‌زند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته