دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رانیری: ۲۰۱۶، بهترین سال کل زندگیم بود/ جو انگلیس را دوست دارم

سرمربی لسترسیتی گفت: من هم مثل واردی، از سطوح پایین کارم را شروع کردم و آرام و آرام جلو آمدم تا این که بعد از سی سال، توانستم به قهرمانی در لیگ برسم.
کد خبر : 145625

به گزارش گروه ورزشی آنا، رانیری و لستر در حالی سال ۲۰۱۶ را به پایان می رسانند که در فصل گذشته لیگ برتر تاریخ سازی کردند و توانستند قهرمان لیگ برتر انگلیس لقب گیرند. سرمربی ۶۵ ساله روباه ها، در مصاحبه اخیرش با اسکای اسپورتس عنوان کرده که سال ۲۰۱۶، بهترین سال زندگیش بوده است: «هیچوقت سال ۲۰۱۶ را فراموش نمی کنم، این بهترین سال برایم بوده است. چرا که پیش از این به عنوان مربی، قهرمان لیگ نشده بودم. البته هیچوقت هم فراموش نمی کنم از کجا و چطور کارم را آغاز کردم. من هم مثل واردی، از سطوح پایین کارم را شروع کردم و آرام و آرام جلو آمدم تا این که بعد از سی سال، توانستم به قهرمانی در لیگ برسم. این نشان می دهد که سخت تلاش کردم و از این بابت خیلی خوشحالم.»


وی ادامه داد: «از هواداران، افراد حاضر در باشگاه، مدیرعامل و مالکان هم تشکر می کنم، آن ها هم فوق العاده بودند. من واقعاً دوست داشتم به انگلیس بازگردم و آن ها این فرصت را به من دادند. من جو انگلیس را دوست دارم. بازی های این جا پر از شور و حرارت است. مدیر باشگاه همیشه با ذهنیتی مثبت، به کل تیم انرژی می دهد. واقعاً سالی فوق العاده را سپری کردیم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: رانیری لسترسیتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته