دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امیرقلعه‌نویی: بابت پیروزی بر نفت خدا را شکر می‌کنم/ ورزش حیاط خلوت خیلی‌ها شده است

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز، گفت:اگر در پایان لیگ قهرمان شویم تأثیر پیروزی امروز تیمم مقابل نفت خواهد بود.
کد خبر : 145585

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران، گفت: «بابت این پیروزی خدا را شکر می‌گویم که توانستیم در نهایت در یک ماراتن پیروز شویم. همچنین به خاطر تیم نفت به علی دایی تبریک می‌گویم چون او هم تیم خوبی را ساخته است. »


وی ادامه داد: «در بازی امروز ما روزنه‌های تیم نفت را بستیم و دیدید که آنها در نیمه اول موقعیتی نداشتند البته باید از محمدرضا اخباری بابت عملکردش تشکر کنم. اجازه بدهید که من راجع به زیبایی‌های فوتبال حرف بزنم. علی دایی نماد فوتبال ما است و دیدید که هواداران هر دو تیم او را تشویق کردند. از طرف دیگر در نهایت این ما بودیم که برنده بازی شدیم. اما از این نباید بگذریم که نفت هفته گذشته مقابل استقلال در جام حذفی 120 دقیقه بازی کرد. به نظر من بازی امروز امتیاز زیادی داشت و اگر قهرمان شویم تأثیر این بازی باعث قهرمانی ما خواهد بود. ما توانستیم امروز از سد یک تیم بزرگ بگذریم.»


قلعه‌نویی در مورد آخرین وضعیت سروش رفیعی هم، افزود: «سروش از فردا در تمرینات ما حاضر می‌شود چرا که ما یک بازی مهم مقابل ذوب آهن در جام حذفی داریم و او در این بازی ما را کمک می‌کند. به نظر من باید این 6 هفته آخر را به اسم لیگ نامگذاری کنیم چرا که هفته‌های ابتدایی اصلاً کیفیت نداشت.»


قلعه‌نویی تصریح کرد: «ان‌شاءالله مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش موفق باشد و بتواند به ورزش کشور کمک کند. متأسفانه ورزش حیاط خلوت خیلی‌ها شده و سلطانی‌فر می‌تواند تکلیف این مسأله را روشن کند. می‌بینیم که مدیران در ورزش هر کدام یک حرف می‌زنند و امیدوارم سلطانی‌فر به بهبود این وضعیت کمک کند. ما که نمی‌توانیم استادیوم بسازیم حداقل وزیر ورزش 20 زمین فوتبال درست کند.»


وی ادامه داد: «سلطانی‌فر دو موضوع را رسیدگی کند چرا ما باید در زمین گل‌آلود بازی کنیم؟ ما مأمور به تکلیف هستیم و باید تلاش کنیم تیم ما شایستگی این را دارد که در دو جام قهرمان شود. برای بازی امروز ما فقط تا فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم و از فردا باید به فکر ذوب آهن باشیم. خیلی از بازی‌هایی که مساوی کردیم را باید می‌بردیم. به نظرم تراکتورسازی باید بهتر بازی کند تا نتیجه بگیرد. همچنین باید از آجورلو تشکر کنم که یک تنه مدیریت تراکتورسازی را به دوش می‌کشد. ما در نیم‌فصل دوم تغییرات زیادی نداریم و شاید دو یا سه بازیکن جذب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته