دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1395 - 16:27

فاضله کاظم‌اف، استادی که کار و آموزش را به شاگردانش ارزانی می‌کند

جمعی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز به معنی واقعی خود را معلم می‌پندارند و معتقدند برای فهم دانشجو باید کار عملی همراه با تدریس تئوری چه بسا بیشتر ارایه داده شود.
کد خبر : 145510

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فاضله کاظم‌اف استاد گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی اوز از استادانی است که مهربانانه دروس خود را در عمل ارایه می‌دهد و در ردیف استادانی قرار گرفته که کار و آموزش را دلسوزانه درهم آمیخته است و به شاگردان خود ارزانی می‌کند.


معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان که به دانشگاه آزاد اسلامی اوز آمده بود از نمایشگاه دانشجویان رشته گرافیک بازدید و دقایقی با استاد و دانشجویان به گفت‌وگو نشست.


این استاد در پاسخ به معاون استاندار گفت: «محتویات همه دروس شیرین است و دلیلی برای سخت جلوه دادن آنها نیست و این استاد است که راه‌های تسهیل را انتخاب می‌کند تا علاقه دانشجو را جلب کند.»


وی آثار دانشجویان خود را برای جلیل حسنی معاون استاندار توضیح می‌دهد و در پایان خبر از برپایی نمایشگاه آثار مختلف رشته گرافیک کاری از دانشجویانش در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.


کاظم‌اف از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اوز ابراز حق‌شناسی می‌کند که در فکر ایجاد مکانی خاص برای فعالیت‌های این رشته جذاب که در زندگی هرکس و خانواده‌ای می‌تواند تاثیر بگذارد، هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته