دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر احسانی:

روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش هزینه‌ها جلوگیری کنند/ تفاهم‌نامه دانشگاه با سازمان تامین اجتماعی موجب آرامش کارکنان شد

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در نهمین جلسه هماهنگی و پایش امور استان‌ها بر لزوم صرفه جویی و کنترل هزینه‌ها توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید و گزارشی از روند امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان تامین اجتماعی ارائه کرد و از ابلاغ بخشنامه‌های مربوطه در آینده خبر داد.
کد خبر : 145503

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر مرتضی احسانی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «روسای واحدها باید توجه داشته باشند که وصول مطالبات سنواتی دانشجویی و غیردانشجویی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند. مطالبات سنواتی دانشجویی و غیردانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به 2300 میلیارد تومان است که مبلغ قابل توجهی است و باید این مطالبات واصل شود.»


احسانی افزود: «از ابتدای ترم جدید برنامه اتصال آنلاین سیدا و حسابداری بارگذاری شده است. روسای استان‌ها کمیته‌ای متشکل از خزانه‌دار استان، حسابرس استان، رئیس شورای تخصصی اداری مالی و رئیس دبیرخانه برای تعیین تکلیف اختلاف‌های مالی سیدا و سیستم حسابداری قبلی تشکیل دهند.»


او از روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خواست با برنامه‌ریزی منظم و دقیق از افزایش هزینه‌های واحدهای دانشگاهی جلوگیری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته