دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1395 - 12:59
مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش خبرداد:

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال94

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش با اشاره به اختصاص اعتبار 2700 میلیارد تومانی دولت به آموزش و پرورش از پرداخت پاداش پایان خدمت تمامی فرهنگیان بازنشسته سال 94 و تسویه بخشی از مطالبات نیروهای حق التدریس شاغل و آزاد از ابتدای فروردین تا اول مهر خبر داد.
کد خبر : 145406

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، منصور مجاوری گفت: با پیگیری‌های مستمر وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت بدهی و بخشی از مطالبات فرهنگیان، اعتباری معادل 2700 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه به این وزارتخانه اختصاص یافت.


وی با اشاره به پرداخت پاداش پایان خدمت تمامی بازنشستگان سال 94 در کشور خاطرنشان کرد: حقوق و مزایای سرباز معلمان از ابتدای فروردین تا آذرماه، نیروهای قرار دادی از ابتدای سال تاکنون و تمام مطالبات مربوط به بسته حمایتی مربوط به سال تحصیلی 95-94 و برون سپاری و کارورزی هنرستان‌های فنی‌و حرفه‌ای و کاردانش تا مهر قابل پرداخت است.


مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش وپرورش در ادامه یادآور شد: از مبلغ اعتبار یاد شده، بخشی برای پرداخت برخی مطالبات پرسنلی سال‌های گذشته توزیع و ابلاغ شد تا ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها نسبت به واریز مطالبات سال‌های قبل فرهنگیان اقدام کنند.


وی ضمن تشکر از همراهی و مساعدت هیات دولت ادامه داد: با همکاری دفتر امور آموزش و پرورش در سازمان برنامه و بودجه و بررسی وضع اعتبارات امسال به یک برنامه جمع بندی منسجم دست یافتیم و نسبت به اصلاح موافقتنامه‌ها و افزایش اعتبارات به منظور تأمین الباقی کسری اعتبار هزینه‌های اجتناب ناپذیر و ضروری براساس مفاد قانونی اقدام خواهد شد.


مجاوری با ابراز امیدواری از روند بهبود در پرداخت هزینه‌های پرسنلی و ضروری به ویژه در زمینه بیمه تکمیلی و سایر هزینه‌های ضروری مدارس طی ماه‌های آینده، گفت: اصلاح کلی رقم اختصاص یافته به آموزش و پرورش نگرانی و دغدغه خاطر آموزش و پرورش و فرهنگیان را مرتفع خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته