دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کسب مقام دوم مسابقات فوتبال استانی دانشگاه آزاد اسلامی توسط واحد کهنوج/ کرمان قهرمان شد

تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج که به مسابقات فوتبال دانشجویان استان کرمان به میزبانی واحد کرمان اعزام شد مقام دوم را کسب کرد. در این رقابت‌ها تیم کرمان مقام نخست و سیرجان نیز به مقام سوم دست یافت.
کد خبر : 145359

به گزارش خبرنگار آنا از کهنوج، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، هیات همراه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در مسابقه تیم‌های کهنوج و سیرجان، همزمان با افتتاح مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در جمع ورزشکاران حضور یافته و با آنها عکس یادگاری گرفتند.


علی اصغر پوربهزادی رئیس واحد کهنوج در رقابت میان تیم کهنوج و سیرجان حضور یافت در جمع ورزشکاران این واحد دانشگاهی گفت: «ورزش زمینه ساز نشاط و شادابی در انسان است و یکی از عوامل موفقیت دانشجویان در امر تحصیل به شمار می‌رود.»



وی وجود پتانسیل‌های مناسب در این واحد دانشگاهی را مهمترین عامل موفقیت دانشجویان ورزشکار در سطح استان و کشور عنوان کرد و کسب مقام دوم استانی را موفقیتی بزرگ برای حوزه ورزش واحد کهنوج و جنوب کرمان دانست.


علی اصغر پوربهزادی ایجاد روحیه خودباوری، جوانمردی، همدلی و مشارکت در دانشجویان را از جمله اهدافی دانست که این واحد دانشگاهی در حوزه ورزش برای آن برنامه ریزی مدونی انجام داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته