دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زلزله پنجم دی بم و استمرار پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم همزمان با فرارسیدن پنجم دی سالروز فاجعه دلخراش زلزله بم با تسلیت این روز گفت: صبح پنجم دی‌ ۱۳۸۲ زلزله‌ای در شهر بم اتفاق افتاد که بیش از ده‌ها هزار کشته و زخمی بر جای گذاشت و اکثر خانه‌ها و ساختمان‌های شهر نیز تخریب شدند.
کد خبر : 145346

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمید سرحدی پنجم دی هر سال را یادآور یکی از بزرگ‌ترین فجایع طبیعی ایران دانست و اظهار کرد: «زلزله بم؛ فاجعه‌ای که در چند دقیقه جان ده‌ها هزار بمی را گرفت و پنج دی را به یکی از روزهای سیاه تقویم تبدیل کرد. امروز سیزدهمین سالگرد زلزله بم است و هر چند شهری تازه بر ویرانه‌های سال ۸۲ ساخته شده اما به نظر می‌رسد زمان زیادی نیاز است تا بمی‌ها، زخم‌های ۵ دی ماه را از یاد ببرند.


رئیس واحد بم با توجه به ساخت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بم با همکاری سازمان مرکزی و دبیرخانه هیات امنای استان کرمان و ایجاد ساختمان‌های محکم و بروز در این واحد دانشگاهی افزود: «امروز به لطف الهی و توجه ویژه همکاران سازمان مرکزی خاصه دکتر میرزاده رئیس دانشگاه از مدیران باتجربهٔ دوران جنگ و سازندگی و امروز با تجارب کسب شده وی در سنگر علمی، فرهنگی و پیشرفت بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.


وی با قدردانی از مسئولان دانشگاه در سازمان مرکزی و استان کرمان خاطرنشان کرد: واحد بم هم از این نعمت الهی و توجه رئیس دانشگاه بی‌بهره نبوده و شاهد رشته‌های متعددی در مقاطع مختلف کاردانی، کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکتری (۱۶رشته در مقطع ارشد و ۲ رشته در مقطع دکتری) در این واحد دانشگاهی هستیم که باعث کاهش دغدغه ادامه تحصیل جوانان این مرز و بوم شده است و می‌توانند با خاطری آسوده بر اساس علاقه خود در رشته‌های موجود دانشگاه درس بخوانند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته