دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران شد

در نخستین نشست هیات نمایندگان دور هشتم اتاق تهران، مسعود خوانساری به عنوان رئیس اتاق تهران انتخاب شد.
کد خبر : 14534

به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، اولین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران در دور هشتم صبح امروز و با حضور 55 نفر از اعضا برگزار شد.


برابر قانون اتاق‌های بازرگانی، نخستین دستور جلسه این نشست انتخاب هیات رئیسه اتاق تهران بود. در نخستین رأی‌گیری این نشست مسعود خوانساری با کسب 51 رأی به عنوان رئیس اتاق تهران انتخاب شد.


مسعود خوانساری تنها نامزد این پست بود که موفق شد از 54 رأی به گلدان ریخته‌شده، 51 رأی را به خود اختصاص دهد. یحیی آل‌اسحاق رئیس دو دوره قبلی اتاق تهران نخستین فردی بود که رأی خود را به صندوق انداخت.


در ادامه اولین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، رأی‌گیری برای دو صندلی نایب‌رئیسی هیات رئیسه انجام شد که طی آن مهدی جهانگیری عضو تازه‌وارد هیات نمایندگان و علا میرمحمد صادقی عضو باسابقه هیات نمایندگان اتاق تهران به این سمت انتخاب شدند.


در رأی‌گیری صورت‌گرفته برای انتخاب دو نایب رئیس ،مهدی جهانگیری 47 رأی و علا میرمحمد صادقی 45 رأی از مجموع 55 رأی ممکن را کسب کردند. برابر تعرفه‌های انتخاب هیات رئیسه 38 برگه به نام هر دو نامزد، 9 برگه به نام مهدی جهانگیری، 7 برگه به نام علا میرمحمدصادقی و یک برگه نیز سفید به صندوق انداخته شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته