دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1395 - 11:58

واحد اصفهان، قهرمان مسابقات استانی فوتسال و تنیس روی میز دانشجویان دختر

دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.
کد خبر : 145300

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان دختر که با حضور فعال دانشگاه‌ استان اصفهان و با شور و نشاط دانشجویان ورزشکار در سالن پوریای ولی مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد پس از برگزاری رقابت‌های نفس گیر، تیم دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) توانست مقام اول مسابقات قهرمانی را به خود اختصاص دهد و تیم سما دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان مقام دوم را از آن خود کرد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر و شهرضا توانستند مقام سوم را بدست آورند.


در ادامه با حضور دکتر مسعود کثیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر، دانشجویان، داوران، مربیان، سرپرستان و مدیران اجرایی استان و مسئولان ورزشی اصفهان جام قهرمانی مسابقات و لوح یادبود همراه با مدال قهرمانی به ورزشکاران بر‌تر اهدا شد.


برگزاری بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز دانشجویان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر


بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان در سالن تختی مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.


در این دوره از مسابقات که با حضور پرشور دانشجویان ورزشکار و مشارکت تیمهای ورزشی از دانشگاه‌های سراسر استان اصفهان برگزار شد تیم دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) توانست مقام اول و سما همین دانشگاه مقام دوم مسابقات را از آن خود کند و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر و شهرضا بصورت مشترک مقام سوم را بدست آوردند.


در پایان مسابقات با حضور مسئولان دانشگاه‌های استان اصفهان، داوران، سرپرستان و مربیان ورزشی، مدیران اجرایی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و مسئولان ورزشی استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر با اهدا جام قهرمانی و مدال ورزشی، از تیم‌ها و ورزشکاران بر‌تر قدردانی بعمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته