دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجلیل از پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

معاون پژوهش و فناوری واحد دزفول گفت: تجلیل از پژوهشگران بر‌تر اعضای هیات علمی بر اساس شاخص‌های اعلام شده از طرف سازمان مرکزی دانشگاه و هماهنگی با دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان پژوهشگران در ۳ سطح انتخاب و معرفی شدند.
کد خبر : 145265

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر حسن براتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، برنامه‌های صورت گرفته هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول را اعلام کرد و گفت: برگزاری سخنرانی‌های علمی، کارگاه‌های علمی – پژوهشی در سطح واحد از سوی اعضای هیات علمی از دانشکده‌های فنی ومهندسی، کشاورز، علوم پایه، علوم انسانی، پرستاری و مامایی، شرکت در نمایشگاه‌های دستاوردهای پژوهشی تهران، استانی (اهواز) و ناحیه شمال استان خوزستان (دانشکده صنعتی جندی شاپور دزفول) و ارائه آخرین دستاورد‌ها و فعالیت‌های پژوهشی واحد دزفول در آنها که در نمایشگاه شهرستانی (دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول) واحد دزفول ۲ غرفه نمایشگاهی را در اختیار داشت، یک غرفه برای واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحد و یک غرفه دیگر مربوط به خود واحد، که در غرفه خود واحد دزفول دانشجویان انجمن علمی معماری حضوری فعال داشته و در ارائه دستاوردهای پژوهشی واحد دزفول و به ویژه کارهای گروه معماری نقش مهم و بسزایی داشته‌اند و تجلیل از پژوهشگران بر‌تر اعضای هیات علمی بر اساس شاخص‌های اعلام شده از طرف سازمان مرکزی دانشگاه و هماهنگی با دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان پژوهشگران در ۳ سطح انتخاب و معرفی شده‌اند. در سطح واحد دانشگاهی، در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، در سطح رقابت بین تمام مراکز آموزش عالی استان (دولتی و غیره دولتی) از جمله این برنامه‌ها بوده است.


وی پژوهشگران بر‌تر و معرفی شده در واحد دزفول در گروه‌های آموزشی مختلف را دکتر مهدی قبیتی حسب در گروه آموزشی فنی و مهندسی، دکتر سعید مشتاقی در گروه آموزشی فنی و مهندسی، هدی قوامی نیا در گروه آموزشی علوم پایه، دکتر محمود توحیدی در گروه آموزشی کشاورزی و مهندس مجتبی زرگر‌زاده دزفولی در گروه آموزشی هنر و معماری عنوان کرد.


معاون پژوهش و فناوری واحد دزفول، اعضای هیات علمی واحد دزفول را که در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به عنوان پژوهشگر بر‌تر استانی معرفی شده‌اند را؛ مهندس روح اله عشیری در گروه آموزشی فنی و مهندسی، مهندس مجتبی زرگر‌زاده دزفولی در گروه آموزشی هنر و معماری و سیما هاشمی در گروه آموزشی علوم پزشکی ذکر کرد.


وی درباره پژوهشگران بر‌تر استان گفت: از ۷ نفر پژوهشگر بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، ۳ نفر از واحد دزفول معرفی شده و لوح، تندیس و جایزه از دبیر هیات امنا استان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان دریافت کردند.


معاون پژوهش و فناوری واحد دزفول افزود: در بین همه مراکز آموزش عالی استان خوزستان (دولتی و غیردولتی)، در گروه فنی و مهندسی مهندس روح اله عشیری از واحد دزفول با داشتن بالا‌ترین امتیاز پژوهشی به عنوان پژوهشگر بر‌تر معرفی شد که از استاندار استان خوزستان لوح دریافت خواهند کرد.


وی یادآور شد: ۳ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گروه‌های فنی و مهندسی، (واحد دزفول)، علوم پایه (واحد ماهشهر) و علوم انسانی (واحد اهواز) در ستاد هفته پژوهش استان خوزستان (دانشگاه شهید چمران) به عنوان پژوهشگر بر‌تر مراکز آموزشی عالی استان معرفی شدند.


براتی گفت: با توجه به فعالیت علمی- پژوهشی و مقالات اعضای هیات علمی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در پایگاه‌های استنادی معتبر دارای این رتبه است: رتبه اول در بین واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در رتبه ۱۲۷ کشوری بر اساس شاخص‌های وبومتریک. رتبه سوم در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بر اسا پایگاه ISC، رتبه سوم در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بر اساس SCOPUS، رتبه سوم در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بر اساس CIVILICA


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته