دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1395 - 08:56
سرهنگ عابدی به آنا خبر داد:

لغزندگی معابر باعث کندی پیشروی ترافیک در معابر پایتخت/ در بزرگراه‌ها گره ترافیکی گزارش نشده است

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در پی بارش باران و لغزندگی معابر ترافیک در بزرگراه‌ها و خیابان‌های پایتخت به کندی پیش می‌رود، گفت: در معابر بزرگراهی گره ترافیکی یا آبگرفتگی  وجود ندارد تا مانع از حرکت روان خودروها شود.
کد خبر : 145263

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به بارش باران که از شب گذشته اتفاق افتاده است، به تشریح وضعیت ترافیکی پایتخت پرداخت و اظهار کرد: از روز گذشته و به دنبال اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران تمام همکاران ما اعم از ستادی و صفی در مناطق به صورت آماده‌باش در آمدند. در این آماده باش سایر تجهیرات از جمله خودرو، موتورسیکلت و چرثقیل در اختیار ماموران پلیس راهور قرار گرفت.


وی با بیان اینکه تمامی ماموران پلیس راهور از ساعت 5 صبح در معابر و بزرگراه‌ها حضور دارند، افزود: خوشبختانه در معابر بزرگراهی گره ترافیکی یا آبگرفتگی وجود ندارد تا مانع از حرکت روان خودروها شود.


جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه بار ترافیکی در معابر بزرگراهی و مناطق مرکزی روان است، اضافه کرد: با توجه به اینکه سطح معابر لغزنده است و این باعث پایین آمدن سرعت حرکت خودروها می‌شود ترافیک به کندی در حال حرکت است.


عابدی به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزنده بودن زمین رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی مناسب حرکت کنند و از تغییر مسیر ناگهانی بپرهیرند.


وی تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی هوا از رانندگان تقاضا می‌شود در صورت خرابی خودرو یا تصادف، وسیله نقلیه خود را به منتهی‌الیه راست خیابان منتقل کنند تا از بروز ترافیک جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته