دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

زادمهر: پرسپولیس به سمت مستقل شدن پیش می‌رود/ برانکو می‌داند چگونه تیمش را تقویت کند

عضو هیات‌ مدیره پرسپولیس گفت: توقع مجموعه این است که بازیکنان بتوانند شرایط ایده‌آل خود را حفظ کنند چرا که این موضوع اهمیت به‌سزایی در موفقیت ما دارد.
کد خبر : 145258

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،‌ در خصوص قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر گفت: «فکر می‌کنم مهم‌ترین عاملی که موجب شد پرسپولیس موفق شود آرامش تیم چه در داخل و چه در خارج زمین بود. سعی شد که به مسائل حاشیه‌ای تا آنجایی که می‌شود توجه نشود و به‌ جای آن فضای مناسبی برای یادگیری و موفقیت در تیم ایجاد شود. در این میان نقش برانکو و دیگر مربیان تیم غیرقابل انکار است.»


وی ادامه داد: «این فصل شاهد بودیم که بازیکنان کاملا با هم متحد بودند و تنها به دنبال این بودند که برابر حریفان خود موفق شوند. تمرکز بچه‌ها خیلی خوب بود و در تمامی خطوط بازی‌های خوبی را ارائه کردند. هواداران هم حمایت خوبی از تیم کردند و همچون همیشه در همه حال یاور تیم خود بودند. تمامی این موارد دست‌به‌دست هم داد تا به هدفی که در نیم‌فصل داشتیم برسیم.»


عضوهیات‌مدیره پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس سابقه قهرمانی نیم فصل را داشته اما در پایان فصل قهرمان نشده است، بیان داشت: «ما به فصول قبلی کاری نداریم و در این فصل هستیم. در ادامه رقابت‌ها با همان سیاستی که ما را به قهرمانی نیم‌فصل رساند به مصاف حریفان می‌رویم. باید کار را در کمال آرامش و با حوصله جلو ببریم. همه مسئولیت خود را دنبال کنند تا از هدفی که داریم، دور نشویم.»


او افزود: «ما در ادامه فصل بحث جام باشگاه‌های آسیا را پیش‌رو داریم. توقع مجموعه این است که بازیکنان بتوانند شرایط ایده‌آل خود را حفظ کنند چرا که این موضوع اهمیت به‌سزایی در موفقیت ما دارد. هیات مدیره هم تلاش می‌کند که به درستی از اعضای خود حمایت کند تا ضمن حفظ صدرجدول تا پایان فصل در بازی‌های آسیایی هم نتایج مطلوبی حاصل شود.»


زادمهر در مورد جدایی بازیکنان اوکراینی و احتمال شکایت آنها به فیفا همچون گولچ که فصل پیش بازیکن سرخپوشان بود، عنوان کرد: «تمامی بازیکنان با نظر کادرفنی جذب می‌شوند و ما هم آنها را تایید می‌کنیم چون کادرفنی تیم مورد تایید ماست. در مورد پرداخت پول بازیکنان و همچنین شکایت آنها بخش حقوقی باشگاه وجود دارد که درباره قراردادها و نحوه پرداخت آنها طرف صحبت بازیکنان است.»


عضوهیات‌مدیره پرسپولیس در خصوص بدهی‌های این تیم و شرایط مالی این فصل سرخ‌ها بیان کرد: «ما این فصل تحت پوشش وزارت ورزش هستیم اما کمک مالی از این وزارتخانه نمی‌گیریم. پرسپولیس به‌صورت جداگانه اداره می‌شود و تمامی حمایت‌های مالی از ما را اسپانسر باشگاه انجام می‌دهد. ما به سمت مستقل شدن پیش می‌رویم و قصد داریم در آینده بدهی‌های باشگاه را بپردازیم. البته ما نمی‌توانیم بلافاصله بدهی‌‌ها را پرداخت کنیم و این کار به مرور زمان انجام می‌شود.»


زادمهر در مورد جدایی عالیشاه و نوراللهی از پرسپولیس و انتخاب جانشین مناسب به‌جای آنها تصریح کرد: «هر بازیکنی که لازم باشد، جذب تیم شود با نظر مستقیم برانکو و کادرفنی تیم انتخاب می‌شود. به طور حتم برانکو می داند چگونه باید تیمش را تقویت کند و اجازه نمی‌دهد نقطه ضعفی در تیم ایجاد شود. مطمئن هستم که برانکو می‌داند چگونه تیمش را بسازد که در ادامه فصل به مشکلی برنخورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته