دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با انتشار نامه‌ای مطرح شد

واکنش مالک جناب‌خان به سخنان رامبد جوان: درخواست واگذاری اجباری داشتند

در پی سخنان رامبد جوان و صداپیشه عروسک «جناب‌خان» درباره علت غیبت آن در فصل جدید خندوانه، سعیدسالارزهی مالک این عروسک در نامه‌ای، توضیحاتی درباره چرایی حضور نداشتن جناب خان در «خندوانه» ارائه کرد.
کد خبر : 145203

به گزارش گروه فرهگی آنا سعیدسالارزهی مالک عروسک «جناب‌خان» در نامه‌ای، توضیحاتی درباره چرایی حضور نداشتن جناب خان در «خندوانه» ارائه کرد.


در متن این نامه آمده است:


دوست عزیز و رفیق قدیمی من رامبد جوان در برنامه‌اش از جای خالی جناب خان گفت و از هیولایی که جلوی حضور این کاراکتر ملی را در برنامه‌اش گرفته است، بی آنکه حتی اجازه دهد در برابر آن همه سخن و اتهام، فرصت پاسخگویی برای من وجود داشته باشد یا لااقل من بتوانم از آنچه که طی این سال‌ها بر من و جناب خان گذشته سخنی بگویم.


برخلاف آنچه که گفته می‌شود، اعتقاد راسخ دارم این برنامه خندوانه نبود که باعث شهرت جناب خان شد بلکه برعکس این جناب خان بود که با حضور پرمهرش و ویژگی‌های شخصیتی که ما برای آن ساخته بودیم باعث موفقیت دو چندان این برنامه شد. متاسفانه روندی که طی شد و استحاله جناب خان از یک شخصیت نکته‌بین و حق‌دوست، به شخصیتی مجیزگو و متملق باعث شد در روند دو ساله‌ام تجدیدنظر کنم و بیش از این چشمم را به روی حقوق مادی و معنوی خودم و همکارانم نبندم.


در ضمن وقتی که از عدم دریافت پیشنهاد مناسب برای ادامه همکاری حرف می‌زنم منظورم پیشنهادی عادلانه، اخلاقی و حرفه‌ای بوده است که متاسفانه این امر تاکنون صورت نپذیرفته و همه پیشنهادها از جمله پیشنهادی که توسط خانم برومند به من منتقل شده، فقط و فقط صحبت از واگذاری اجباری و بدون قید و شرط مالکیت جناب خان با شرایط آنها و بدون توجه به رضایت قلبی من و همکارانم بوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: رامبد جوان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته