دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1395 - 14:23

انهدام باند سارقان مسلح سوپرمارکت‌ها در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند سارقان سوپرمارکت‌ها و دستگیری پنج تن از سارقان در غرب تهران خبر داد.
کد خبر : 145083

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین ساجدی‌نیا، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: از یکشنبه گذشته خبری مبنی بر سرقت مسلحانه در غرب تهران از سوپرمارکت‌ها و اغذیه فروشی‌ها توسط چهار یا پنج عضو یک باند سرقت منتشر شد که بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.


وی افزود: براین اساس، مأموران پلیس آگاهی تهران پس از 24 ساعت از وقوع آخرین جرم، متهمان را شناسایی کرده و طی 72 ساعت آنها را در عملیاتی به دام انداختند.


به گفته ساجدی‌نیا ، در این عملیات سه تن از سارقان در تهران و دو نفر دیگر در قرچک ورامین دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این موضوع که همه سارقان دارای سوابق کیفری هستند، گفت: این متهمان در شهر تهران و اطراف آن اقدام به سرقت های مسلحانه و زورگیری با سلاح گرم و سرد می‌کردند.


وی تاکید کرد: با توجه به سرقت‌های مسلحانه این افراد، امیدواریم قوه قضائیه با برخورد قاطع با آنها، درس عبرتی به سایر متهمان و سارقان بدهد.


ساجدی نیا ادامه داد :گرچه ارزش ریالی این سرقت‌ها کم است اما از آنجا که سرقت‌ها به صورت مسلحانه بوده انتظار داریم برخورد قاطعانه‌ای با آنها شود.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کاهش 14 درصدی سرقت در شهر تهران نسبت به سال گذشته افزود: این روند تا پایان سال به شکل مطلوب‌تری خواهد بود و با توجه به اینکه میزان گشت‌های انتظامی در پایتخت تا پایان سال افزایش خواهد داشت، امیدواریم شهروندان برای پایان سال و ایام خرید با مشکل خاصی رو به رو نبوده و احساس امنیت بیشتری داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته