دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1395 - 12:43
در پاسخ به تذکر نماینده شاهین‌شهر

لاریجانی: 120 هزار میلیارد بدهی تأمین اجتماعی باید در پنج سال پرداخت شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرنماینده شاهین‌شهر گفت: بنده صد درصد موافق پرداخت بدهی تأمین اجتماعی طی مدت پنج سال برنامه‌ام.
کد خبر : 145038

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی طی تذکری با استناد به ماده ۲۲ آیین نامه و در جریان رسیدگی به ماده‌ای از لایحه برنامه ششم توسعه گفت: بنده هر چه این ماده ۱۳ این لایحه مربوط به سازمان تأمین اجتماعی را مطالعه کردم متوجه نشدم چرا هیأت رئیسه می‌خواهد بخش‌هایی از این بند را حذف کند.


وی افزود: در حالی که در مصوبه کمیسیون تلفیق عنوان نفت خام نیز در بند ۱ این ماده ذکر شده بود و خود تأمین اجتماعی هم پالایش نفت دارد اما در این بند عنوان فرآورده‌های نفتی ذکر شده است.


براساس این گزارش، علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: تأدیه بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی پیشنهاد بنده به کمیسیون تلفیق بود.


وی همچنین یادآور شد: وقتی ۱۲۰ هزار میلیارد بدهی وجود دارد قطعا سازمان نمی‌تواند وظایفش را انجام دهد؛ بنابراین باید منابعی در نظر گرفته شود تا این مسأله عملی شود.


رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: موافق هستم بدهی تأمین اجتماعی در پنج سال داده شود تا مشکل کارگران حل شود بنابراین باید از مسیری برویم که این اتفاق رخ دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب