دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح نمایشگاه عکس «آیین‌های سرور و شادمانی ملی و مذهبی»

نمایشگاه آثار برگزیده عکس با عنوان «آیین‌های سرور و شادمانی ملی و مذهبی» در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای گلستان افتتاح شد.
کد خبر : 144967

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، این نمایشگاه از امروز تا نهم دی ماه با مشارکت موزه عکسخانه شهر برای بازدید علاقمندان دایر است.


گفتنی است نمایشگاه «آیین‌های سرور و شادمانی ملی و مذهبی» با همکاری موزه عکسخانه شهر به منظور گسترش آگاهی نسبت به فرهنگ بومی، شناخت و ارتقا بخشیدن به غنای تصویری این مرز و بوم در فرهنگسرای گلستان برپا شده است.


هر ملتی در حیات خویش آیین‌های شادی و سرور جمعی دارد که رفته رفته و در طول تاریخ پیدایش، پالایش و مدام توسط گروه‌های انسانی تجدید خلق می‌شود و حس هویت و زایش را برایشان به ارمغان آورده و تنوع فرهنگی را ترویج می‌کنند.


همچنین این نمایشگاه شامل ۳۰ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید در اندازه‌های مختلف از آثار برگزیده چهارمین مسابقه عکس موزه عکسخانه شهر است و تا نهم دی ماه در نگارخانه شماره دو از ساعت 9 تا 18 برپا است.


علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه عکس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته