دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احمد نوراللهی: حسینی و هواداران پرسپولیس برایم سنگ تمام گذاشتند/ اگر بد بودم عذرخواهی می‌‌کنم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدمت سربازی است و همه مردها باید آن را بپذیرند من هم باید به خدمت بروم
کد خبر : 144868

به گزارش گروه ورزشی آنا،احمد نوراللهی بعد از برتری تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: «خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی خوبی را انجام بدهیم و یک برد پرگل به دست بیاوریم. این برد پرگل را تقدیم به هواداران می‌کنیم و از سید جلال حسینی تشکر می‌کنم که امروز برای من سنگ تمام گذاشت. از تماشاگران خوب پرسپولیس ممنونم و همچنین از کادر فنی و شخص برانکو تشکر می‌کنم.»


وی در پاسخ به این سؤال که مسئولان باشگاه وی را بی‌غیرت خطاب کردند،‌ گفت: «در این مورد نمی‌توانم چیزی بگویم اگر چیزی بلد بودم و اگر توانی داشتم خرج کردم و امیدوارم هواداران من را ببخشند اگر کم و کاستی داشتم.»


وی تأکید کرد: «خدمت سربازی است و همه مردها باید آن را بپذیرند من هم باید به خدمت بروم و این یک قانون است که باید تابعش باشم.»


هافبک تیم پرسپولیس در خصوص اینکه حرف آخرش با هواداران چیست، گفت: «نمی‌دانم چه بگویم از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و روزی روی سکوها این تیم را تشویق می‌کردم. »


نوراللهی در خصوص مقصد آینده‌اش نیز گفت:«من در تیم تراکتورسازی تبریز باید خدمت کنم و کارهایم صورت گرفته است. »


وی در پاسخ به این سؤال که مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شده‌اند که وی همه چیز را دیر به آنها اعلام کرده است،‌گفت: «خیلی وقت بود با برانکو صحبت کرده بودم و این را می‌توانید از او سوال کنید. جا دارد از او تشکر کنم که در این مدت نکات زیادی را به من آموخت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته