دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1395 - 12:29

دکتر میرزاده مجموعه ورزشی و پردیس ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان را افتتاح کرد

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در مراسم اهدای جایزه باستانی پاریزی و برگزاری سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به این استان سفر کرده است.
کد خبر : 144616

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای ورود، پردیس ورودی واحد کرمان به مساحت 4 هزار و 300 مترمربع را افتتاح کرد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه در ادامه با حضور بر مزار شهدای گمنام آرمیده در واحد کرمان، به قهرمانان 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.


بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی فرهنگی


میرزاده در ادامه از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی فرهنگی استان کرمان که برای عمل به مصوبات اجلاس 71 شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در محل کتابخانه مرکزی واحد کرمان برپا شده بود، بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان قرار گرفت.


در این نمایشگاه آثار هنری شامل عکس، نقاشی، صنایع دستی از قبیل قالی‌بافی، گلیم‌بافی، جاجیم و محصولات فرهنگی و نشریات، کتب و پایان‌نامه‌های دانشجویی عرضه شده است.


کتابخانه مرکزی واحد کرمان با دارا‌بودن 120 هزار جلد کتاب شامل 90 هزار جلد به زبان فارسی و 30 هزار جلد به زبان‌های غیرفارسی، به پایگاه‌های معتبر علمی ازجمله اشپرینگر، اسکوپوس و ... متصل است.


افتتاح مجموعه ورزشی واحد کرمان


در این سفر مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز از سوی دکتر میرزاده افتتاح شد. این مجموعه که در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع احداث شده است، دارای 7 هزار متر زیربناست که از بخش‌های مختلف شامل زمین چمن، پیست دو میدانی، زمین‌های تنیس، والیبال، بدمینتون و بسکتبال، سالن‌های سرپوشیده ورزشی، پارکینگ و ... تشکیل شده است.


میرزاده در حاشیه بازدید از این مجموعه ورزشی، با اعضای تیم‌های دانشجویی سیرجان و کهنوج که در حال بازی در زمین فوتبال این مجموعه ورزشی بودند، عکس یادگاری گرفت و توپ آنها را به رسم یادگار امضا کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته