دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا مهاجری: بدترین قرعه لیگ نصیب ما شد/ نمی‌خواهیم سکوی پرتاب تیم‌های دیگر باشیم

سرمربی پدیده گفت: امیدوارم جلوی ذوب‌آهن بتوانیم کاستی‌ها را جبران کنیم.
کد خبر : 144500

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی هفته آخر نیم‌فصل اول لیگ‌برتر پدیده مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار سختی داریم. تیم ذوب‌آهن یکی از تیم‌های باثبات لیگ است. افکار حسینی، سرمربی این تیم خیلی خوب است. تیمی که در لیگ ایران 6-7 برد پشت‌سر هم می‌آورد، نشان از قدرت این تیم است.


سرمربی پدیده در رابطه با قرعه‌کشی لیگ برتر و قرعه بد این تیم در هفته‌های آخر لیگ بیان کرد: امسال در بین تیم‌های لیگ‌برتر بدترین قرعه نصیب ما شد. ما در هفته‌های اول از 6 بازی ابتدای لیگ، 4 بازی را خارج از خانه بازی کردیم و 4 بازی آخرمان هم مقابل تیم‌های قدرتمندی مانند تراکتورسازی، پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن است. البته این قرعه بد هم پارسال شامل حال ما شد و در 4 هفته آخر مقابل مدعیان قهرمانی به میدان رفتیم.


وی ادامه داد: در حال‌حاضر خیلی از تیم‌ها فکر می‌کنند پدیده به خاطر بازی‌های حساس در هفته‌های آخر لیگ سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کند، اما ما امیدواریم به جایگاهی برسیم که خودمان برای مقام خودمان بجنگیم و سکوی پرتاب تیم‌های دیگر نباشیم.


مهاجری در مورد افت تیم پدیده در بازی آخر این تیم در لیگ مقابل استقلال اظهار داشت: ما قبل از بازی با استقلال دو بازی سخت مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس انجام دادیم و بازی در مقابل پرسپولیس با 48 ساعت تاخیر انجام شد که این بازی‌های سخت و همچنین این تاخیر دو روزه باعث شد تا بازیکنان ما نتوانند در مقابل استقلال نمایش خوبی از خودشان ارائه دهند، اما امیدوارم جلوی ذوب‌آهن بتوانیم کاستی‌ها را جبران کنیم.


سرمربی پدیده در رابطه با نقل‌وانتقالات نیم‌فصل این تیم افزود: ما در نقل‌وانتقالات به دنبال جذب دو، سه بازیکن هستیم. اولویت ما جذب بازیکنان داخلی است و اگر هم بخواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم، دنبال مهره‌هایی می‌رویم که سابقه بازی در لیگ ایران را داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته