دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1395 - 16:45

برگزاری انتخابات تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشجویان واحد سوادکوه

به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه انتخابات اعضای شورای مرکزی تشکل‌های سیاسی اسلامی پیروان ولایت واحد سوادکوه با حضور جعفری نماینده هیات نظارت تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشجویان استان مازندران برگزار شد.
کد خبر : 144490

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اعضای تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشجویان واحد سوادکوه با حضور حداکثری به پای صندوق رای آمدند و به کاندیدای مورد نظر خود رای دادند.


در پایان انتخابات و پس از شمارش آرا به ترتیب: فاطمه قباد با ۵۸ رای، محمدحسن نصیری با ۵۲ رای، مبینا عباسی با۴۰ رای، صادق فلاح با ۳۳ رای و مهدی علیزاده با ۲۰ رای به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی این تشکل سیاسی اسلامی دانشجویی و ندا خانقلی با ۱۹ رای به عنوان عضو علی‌البدل اول و ایمان فلاح و محمدحسن صالحی مشترکاً با ۱۸ رای به عنوان عضو علی البدل دوم انتخاب شدند.


دکتر خادمی سرپرست واحد سوادکوه با قدردانی از عوامل اجرایی برگزاری این انتخابات و با تبریک به منتخبان جدید شورای مرکزی این تشکل دانشجویی بیان کرد: «تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشجویان باید مطابق قوانین و در چارچوب سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی در محیط دانشگاه بپردازند که در این راستا دانشگاه نیز از برنامه‌های آنان حمایت خواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته