دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1395 - 16:44

آزادی گروگان 17 ساله در قصرقند

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از آزادی گروگان 17 ساله و دستگیری سه متهم این پرونده خبر داد.
کد خبر : 144475

به گزارش گروه اجتماعی آنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید نوری در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: ساعت 10 صبح 26 آذر ماموران انتظامی از ربوده شدن جوانی 17 ساله توسط سه سرنشین یک دستگاه خودرو پراید از مقابل منزلش در شهرستان قصرقند با خبر شدند.


وی یادآور شد: با توجه به حساسیت‌های موجود بلافاصله تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس، بررسی‌های خود را آغاز کردند. پای یکی از آدم ربایان در دوربین مدار بسته ضبط شده بود که با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات پلیس به مرحله جدیدی رسید.


این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات این متهم 20 ساله در شهرستان قصرقند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه به همراه دو همدست 28 ساله و 45 ساله‌اش دستگیر شدند.


سرهنگ نوری با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس منکر انجام آدم ربایی بودند، افزود: سر نخ‌هایی از انگیزه‌های قومی در این آدم ربایی به دست آمد که با همکاری سران و ریش سفیدان طوایف، متهمان به ارتکاب این جرم اعتراف کردند و فرد ربوده شده که در حاشیه شهرستان قصرقند نگهداری می‌شد، آزاد شد.


فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته