دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نامه توکلی به لاریجانی برای نظارت عمومی بر حقوق و مزایای مدیران دولتی

رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت برای اصلاح تبصره 5 ، ماده 38 لایحه  برنامه ششم توسعه به منظور نظارت عمومی بر حقوق و مزایای مدیران و پیشگیری از حقوق های نجومی نامه نوشت.
کد خبر : 144424

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، احمد توکلی، رئیس هیأت مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواهان تصحیح تبصره 5 ، ماده 38 لایحه برنامه ششم توسعه که به رسیدگی و نظارت عمومی (مردم) بر حقوق و مزایای مدیران اشاره دارد، شد.


توکلی در این نامه تاکید کرد: متاسفانه عبارت مهم «عموم مردم» حذف گردیده است! و از رئیس کمیسیون تلفیق انتظار رسیدگی سریع به این مسأله می‌رود تا این غفلت جبران شود؛ تا هم این مصوبه مترقی نابود نشود و هم نقض قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به سرعت برطرف شود.


وی همچنین خطاب به لاریجانی افزود: امید می‌رود با هوشیاری شما، این امر که بهترین و قوی‌ترین ضمانت اجرایی برای رعایت حدود تعیین شده برای حقوق و مزایای مدیران توسط دولت و مجلس است، محقق گردد و گام مؤثری در راستای جبران ضربه مهلک وارد شده به اعتماد مردم به نظام در موضوع حقوق‌های نجومی، برداشته شود. ضمن اینکه به شما اطمینان می‌دهیم که برادران شما در دیده‌بان شفافیت و عدالت به استناد ماده ۱۶ آئین‌نامه قانونی مصوب ۱۳۸۴ هیئت محترم وزیران درباره سازمان‌های مردم نهاد، تلاش دارند تا یاورانی دلسوز و همراه برای شما و همه خدمتگزاران مخلص انقلاب اسلامی بوده و ضمن رصد تیزبینانه‌ای که با حساسیت جدی همراه است، اقدام به تشکیل کمیته‌ی حقیقت‌یاب درباره دریافت‌های نجومی نموده و با استفاده از اطلاعات مردمی دریافتی و تحلیل آن‌ها، نتایج اقدامات مسئولان را در دو محور فوق‌الاشاره به استحضار ملت دلسوز و شریف ایران خواهند رساند.


انتهای پیام/

برچسب ها: توکلی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته