دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1395 - 11:38

نشست داورزنی برای تور جهانی والیبال ساحلی در کیش

رئیس فدراسیون والیبال و مدیرعامل منطقه آزاد کیش برای هر چه بهتر برگزار شدن دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران گفت وگو کردند.
کد خبر : 144325

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.


محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و علی اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش عصر امروز (سه شنبه) در تهران برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها دیدار و گفت‌وگو کردند.


در این نشست که در دفتر مدیرعامل منطقه آزاد کیش در تهران برگزار شد، کسری غفوری دبیر سازمان ساحلی و قدرت ابراهیمی قائم مقام منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند.


در نهایت پس از مذاکرات انجام شده، طرفین توافق کردند که روز شنبه هفته آینده قرارداد بین فدراسیون والیبال ایران و سازمان منطقه آزاد کیش برای برگزاری دومین تور جهانی والیبال ساحلی در ایران امضا شود.


همچنین برای هرگونه هماهنگی و برگزاری مناسب این رقابت ها، کسری غفوری بعنوان نماینده فدراسیون والیبال و مهندس ابراهیمی بعنوان نماینده سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شدند تا موضوعات را بررسی و پیش ببرند.


ثبت نام تیم ها برای شرکت در این رقابت ها از 27 آذرماه آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.


در جدول اصلی این رقابت ها 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس رنکینگ در دو جدول قرار می گیرند.


نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته