دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1395 - 10:22

آغاز نام‌نویسی برای دوره‌های جدید آموزشی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی

دوستداران فراگیری گونه‌های هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی با مراجعه به کتابخانه و موزه ملی ملک می‌توانند در منظومه‌ای از دوره‌های گوناگون در این گستره حضور یابند. مرکز آموزش موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، همچون سال‌های گذشته، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در فصل زمستان نام‌نویسی می‌کند.
کد خبر : 144285

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، در تداوم ارایه آموزش‌های مربوط به حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، دوره‌های جدید آموزشی این موقوفه 79 ساله، در حوزه‌های «طراحی نقوش سنتی»، «نقاشی پشت شیشه و آینه»، «خط شکسته»، «هندسه نقوش گره‌چینی در هنرهای سنتی» و «نقاشی ایرانی (طراحی، آبرنگ و...)» برگزار می‌شود. علیرضا برفروشان، مهرنوش بشارت، مجتبی ملک‌زاده، سعید شکوری و شکوفه جعفری، استادان و کارشناسان برجسته در حوزه فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی در این دوره‌های آموزشی تدریس خواهند کرد.


گروهی از استادان برجسته در حوزه‌های گوناگون فرهنگ و هنری ایرانی- اسلامی، تدریس در این دوره‌های آموزشی را برعهده دارند.


این دوره‌های آموزشی در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» برگزار می‌شود.


جدول دوره‌های زمستان را در لینک زیر می‌توانید ببینید:



دوستداران و علاقه‌مندان حضور در این دوره‌های آموزشی و نام‌نویسی، پس از مشاهده جدول دوره‌های آموزشی و آگاهی از جزییات دوره‌ها، می‌توانند با شماره تلفن 66700878 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: ثبتنام موزه ملک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته