دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به میزبانی واحد دزفول انجام شد

برگزاری کارگاه آموزش نقل و انتقالات دانشجویی ویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر و خوزستان

کارگاه آموزش نقل و انتقالات دانشجویی ویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر و خوزستان به میزبانی واحد دزفول برگزار شد.
کد خبر : 144256

به گزارش خبرنگار آنا، مدیرکل نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس این کارگاه با توضیح شیوه‌نامه جدید نقل و انتقالات دانشجویی گفت: «شیوه نامه جدید به مراتب کامل‌تر از شیوه‌نامه قبلی نقل و انتقالات دانشجویی است و مواردی همچون میهمانی دانشجوهای دکتری از طریق جدول همطرازی، میهمانی و انتقال فرزندان و کارکنان اعضای هیات علمی، میهمانی جانبازان ۱۰ درصد و بالا از جمله مواردی بوده که در آیین‌نامه جدید لحاظ شده است.»


عباس هاشمی با توضیح نکات مهم در مورد سامانه منادا افزود: سامانه منادا سایت نقل و انتقالات دانشجویست که در زمان معین برای ثبت نام داوطلبان فعال می‌شود و اگر انتقالی بدون ثبت درخواست و موافقت انجام شود مدارک ارسالی متقاضی در هر مرحله از تحصیل لغو و مطابق با آیین‌نامه انضباطی دانشجویی صدور رأی انجام می‌شود.


این کارگاه با پرسش و پاسخ به پایان رسید. زمان دقیق نقل و انتقالات دانشجویی از تاریخ ۲۰ آذر لغایت ۵ دی است و نقل و انتقالات دانشجویی صرفا از طریق سامانه منادا به آدرس اینترنتیhttps://www.monada.iau.ir/ انجام می‌شود.


کارگاه آموزش نقل و انتقالات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر و خوزستان با حضور معاونان دانشجویی فرهنگی واحد‌ها و مراکز آموزشی تابعه، مدیران دانشجویی واحد‌ها و مراکز آموزشی تابعه و کاربران نقل و انتقالات واحد‌ها و مراکز آموزشی تابعه به میزبانی واحد دزفول برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته