دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1395 - 09:53

رئیس شب یلدا را در جمع دانشجویان خوابگاهی سپری کرد

دکتر طاهره میرساردو در طولانی‌ترین شب سال، شب گذشته در جمع دانشجویان خوابگاه‌های واحد گرمسار حضور یافت و شب یلدا را در کنار دانشجویان سپری کرد.
کد خبر : 144252

به گزارش خبرنگار آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به همراه دکتر مهدی جورابلو معاون دانشجویی فرهنگی و حجت الاسلام دکتر سعدالله حسنی مدیر فرهنگی واحد گرمسار شب یلدا را در کنار دانشجویان خوابگاه‌های واحد گرمسار سپری کردند.


میرساردو ابتدا با حضور در خوابگاه پسران در جمع دانشجویان واحد گرمسار حضور یافت و در گفت‌وگویی صمیمی با آنان شرکت و ساعاتی از شب یلدا را در کنار دانشجویان سپری کرد.


وی سپس با حضور در خوابگاه دخترانه کوثر در جمع صمیمی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حضور یافت و شب یلدا را در کنار دانشجویان دختر سپری کرد.



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این دیدار‌ها با بیان اینکه جشن و آیین مردمی شب یلدا یکی از کهن‌ترین آیین‌ها و جشن‌های ایرانی است، گفت: «یکی از ویژگی‌های مهم این شب صله رحم است که سبب نزدیک شدن قلوب ایرانیان به هم می‌شود و ائمه معصومین هم به آن تاکید بسیاری کرده‌اند.»


نشست صمیمانه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با دانشجویان که با پذیرایی‌های مخصوص این شب و گرفتن عکس سلفی همراه بود تا پاسی از شب به طول انجامید.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برای سومین سال شب یلدا را در کنار دانشجویان در خوابگاه های این دانشگاه سپری می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته