دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران انجام شد:

اعلام آمادگی به منظور مقابله با سرما در کشور

مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران از آمادگی کامل به منظور مقابله با زمستان در کشور خبر داد .
کد خبر : 144234

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حیدر علی صادق پور با اعلام این خبر، افزود : طی 9 ماه سال جاری توربو کمپرسورهای تأسیسات ،طبق برنامه زمانبندی مورد تعمیرات اساسی قرار گرفتند ودر آمادگی کامل قرار دارند.


وی در ادامه اظهار کرد: علاوه بر پیگرانی تمیزکننده از خطوط لوله انتقال گاز منطقه، حدود 580 کیلومتر پیگرانی هوشمند نیزصورت پذیرفته است.


صادق پور در ادامه ضمن اعلام آمادگی این منطقه به منظور مقابله با سرمای هوا در کشور تاکید کرد: به همت و تلاش واحدهای عملیات ایستگاه ها، عملیات خطوط لوله، مهندسی ، بازرسی فنی ، HSE و سایر واحدهای پشتیبان منطقه برای رویارویی با شرایط سخت و حساس فصول سرد سال آمادگی کامل وجود دارد تا ان شاءالله در انتقال مستمر و ایمن گاز به هموطنان در مناطق شمالی کشور ، وقفه ای ایجاد نشود.


وی در پایان با اشاره به بیش از 5 هزار کیلومتر خطوط لوله و17 ایستگاه تقویت فشارگاز، منطقه دو را دارای بیشترین تاسیسات و تجهیزات عنوان کرد و گفت: منطقه 2 عملیات انتقال گازدر استان های اصفهان ، چهارمحال و بختیاری و یزد بصورت کامل و قسمت هایی از استان های خوزستان ، مرکزی ، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد را تحت پوشش خود قرار داده و انتقال 60 تا 65 درصد گاز کشور را بر عهده دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: انتقال گاز
ارسال نظر
قالیشویی ادیب