دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1395 - 09:04
در نمایشگاه پژوهش و فناوری صورت گرفت

«نرم افزار واقعیت افزوده چندگانه» و «دستگاه تولید نانوذرات با روش انفجار سیم» دو محصول رونمایی شده واحد شیراز

غرفه دستاوردهای پژوهش و فناوری واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در نمایشگاه ملی هفدهمین جشنواره پژوهش و فناوری خوش درخشید.
کد خبر : 144202

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز با توجه به برپایی غرفه دستاوردهای پژوهشی و فناوری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که معاونت پژوهش و فناوری واحد شیراز به عنوان نماینده استان در آن شرکت کرده بود، بیش از 30 اختراع، تجهیزات تحقیقاتی بومی سازی شده، فناوری، نرم افزار و محصولات شرکت‌های دانش بنیان در غرفه ای با فضای حدود 60 مترمربع ارائه شد.



دکتر محمدمهدی جباری اظهار کرد که در جشنواره امسال از دو محصول «نرم افزار واقعیت افزوده چند گانه» و «دستگاه تولید نانو ذرات با روش انفجار سیم» مربوط به واحد شیراز در کنار دیگر محصولات منتخب کشوری توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.


به گزارش آنا، دستاوردهای ارائه شده در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، مورد بازدید و توجه خاص دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مسئولان قرار گرفت.


دانشگاه آزاد اسلامی در فضایی به مساحت حدود 2200 متر در 42 غرفه، بیش از 800 محصول فناور را در دو سالن 10 و 11 این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته