دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1395 - 15:46

تمهیدات ویژه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای شب یلدا

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از ارائه خدمات ویژه به شهروندان در شب یلدا خبرداد.
کد خبر : 144139

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی کرد: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و به منظور تامین مایحتاج شهروندان و ارائه خدمات مطلوب ساعات کار تمامی میادین و بازارهای میوه وتره بار و بازارهای محله‌ای میوه وترهبار این سازمان از بیست وسوم آذرماه تا شب یلدا تا ساعت 20 افزایش یافته است.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بارنظارت دقیق بر نرخ محصولات کشاورزی و همچنین سایر کالاها درمیادین و بازارها را مورد تاکید ویژه قرار داد و افزود: علاوه بر این، نظارت دقیق بهداشتی و همچنین نظارت بر کیفیت که از خطوط قرمز سازمان محسوب می‌شود به طور مستمر از طریق کارشناسان سازمان مستقر در میادین و بازارهای میوه وتره بار مدنظر قرار می‌گیرد.


رحیمی در ادامه گفت: سازمان مدیریت میادین همچنین تمهیدات ویژه‌ای برای تامین میوه شب یلدا و دیگر مایحتاج آنان فراهم آورده است و از این بابت هیچگونه نگرانی وجود ندارد که شهروندان می‌توانند با خاطری آسوده محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار در رابطه با جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی گفت: تمهیدات لازم در خصوص تهیه ترازوهای اضافی و تامین نیروی انسانی به منظور جلوگیری از ازدحام و ایجاد صف‌های طولانی به ویژه برای عرضه هندوانه و انار در نظر گرفته شده است و شهروندان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت دستچین در کمترین زمان ممکن انجام دهند.


رحیمی اظهار امیدواری کرد:با ارائه خدمات مطلوب و مناسب که در راستای اهداف سازمان مدیریت میادین تعریف شده است بتوان شب یلدای خاطره انگیز و بیادماندنی را برای شهروندان رقم زد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شب یلدا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته