دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1395 - 15:43

سرپرست اورژانس کشور: چالش‌های مختلفی در بخش‌های اورژانس بیمارستانی وجود دارد

سرپرست اورژانس کشور گفت: خدمات در اورژانس بیمارستانی با بهبود امکانات و اصلاح ساختار فیزیکی بخش‌ها مطلوب‌تر می‌شود.
کد خبر : 144129

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر پیرحسین کولیوند در دومین روز از کنگره تخصصی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات بیمارستانی اظهار کرد: در هر جایگاهی که باشیم باید همراه با مدرن شدن تجهیزات خدمات مطلوب‌تری به مردم و بیماران ارائه کنیم.


وی با بیان اینکه چالش‌های مختلفی در بخش‌های اورژانس بیمارستانی وجود دارد،افزود: باید تلاش شود که شاخص‌های کیفی و اثرگذار این بخش‌ها تقویت شود.


سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: برنامه‌ریزی نیروی انسانی، بهبود امکانات و روزآمد کردن تجهیزات و ارتقای فرآیندها و گردش خدمات در اورژانس و همچنین اصلاح ساختار فیزیکی بخش‌های اورژانس بیمارستانی مهم‌ترین عوامل موثر در افزایش کیفیت ارائه خدمات در بخش‌های اورژانس است که در عین حال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت بهداشت است.


کولیوند گفت: باید تلاش کرد که خطا در عرصه ارائه خدمات سلامت و بهداشت بسیار پایین بیاید و در این راستا می‌توان امیدوار بود که به نقطه مطلوب رضایتمندی بیماران برسیم.


وی افزود: همچنین افزایش توان علمی و تخصصی پزشکان و پرسنل بخش‌های اورژانس بیمارستانی نیز باید در ارتقای کیفیت ارائه خدمات در اولویت قرار داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته