دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1393 - 15:07
طی یادداشتی در فیس‌بوک؛

مولاوردی: دیدار با نایب رئیس پارلمان آلمان به درخواست مجلس انجام شد

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در یادداشتی نوشت: بر خلاف ادعای برخی سایت‌ها دیدار با نایب رئیس پارلمان آلمان نه به درخواست من بلکه با درخواست مجلس شورای اسلامی انجام گرفت.
کد خبر : 1441

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در پی انتقادات مطرح شده از دیدار معاون رییس جمهور در امور زنان با نایب رییس مجلس آلمان، شهیندخت مولاوردی گفت: این گفتگو و پاسخ ها دقیقا در چارچوب سیاست تعامل سازنده و موثر با جهان دولت یازدهم قابل ارزیابی است و بر این اساس بی پاسخ گذاشتن سوالات و طفره رفتن از رفع ابهامات و شبهات می تواند بر خلاف اصول عزت، حکمت و مصلحت قلمداد شود.


مولاوردی در صفحه فیس بوک خود نوشت:


" با نام و یاد خدا


دوستان سلام


تا امشب قصد نداشتم وقتم را صرف حاشیه سازی‌هایی بکنم که حول و حوش دیدار با کلودیا روت نایب رییس پارلمان آلمان در جریان است و بقول معروف هر دم از این باغ بری می رسد! فقط جهت تنویر افکار عمومی و نه پاسخگویی به برخی ادعاها گفتنی است:


1- بر خلاف ادعای برخی سایت‌ها این دیدار نه به درخواست من بلکه با درخواست مجلس شورای اسلامی انجام گرفت.


2- تمام دیدارهای خارجی معاونت شفاف و با حضور خبرنگاران انجام می شود و اینکه خبرنگار سایتی خاص در این دیدار حضور داشته دلیل نمی شود که استنتاج کند:«بر خلاف روند گذشته، در این دیدار به خبرنگاران اجازه حضور داده شد» و فرم و محتوای جلسه را محل تامل و نگرانی بداند!


3- اینکه در قبال جلسه گفتگو و پرسش و پاسخ معمولی این اندازه حساسیت نشان داده می شود و وزارت امور خارجه مورد سوال واقع می شود جای تامل دارد و به نظر می‌رسد مواضع قبلی و دیدار بعدی این خانم در این واکنش ها بی تاثیر نیست.


4- این گفتگو و پاسخ ها دقیقا در چارچوب سیاست تعامل سازنده و موثر با جهان دولت یازدهم قابل ارزیابی است و بر این اساس بی پاسخ گذاشتن سوالات و طفره رفتن از رفع ابهامات و شبهات می تواند بر خلاف اصول عزت، حکمت و مصلحت قلمداد شود."


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته