دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1395 - 12:49
3 خبر

برگزاری دومین نشست مدارس غیردولتی در دبستان دخترانه سما واحد کرمان

دومین نشست 16 مدرسه غیردولتی ناحیه یک کرمان با محوریت برگزاری کارگاه‌های تخصصی، با حضور دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان کرمان در دبستان دخترانه سما برگزار شد.
کد خبر : 144030

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید حمیدغفوری دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان کرمان اظهار کرد: «دبستان دخترانه سما به عنوان مجری این طرح تمام سعی خود را در مفید برگزار کردن این کارگاه‌ها خواهد کرد.»


ناهید نادر نژاد مدیر مدرسه سما کرمان هم با بیان اینکه هدف از برگزاری کارگاه‌ها، ارتقای علمی و پژوهشی آموزگاران،معاونان و کارکنان دفتری مدارس می‌باشد، گفت: «نیروهای آزاد توانمندی بالایی دارند و نسبت به آن‌ها احترام زیادی قائل هستم.»


در این جلسه مصوب شد از 11 دی تا پایان اردیبهشت 96، کارگاه‌های تخصصی مدارس غیر دولتی زیر نظر استادان مجرب با موضوعات نگاهی به یافته‌های تیمز ریاضی و علوم دوره ابتدایی و مطالعات ترلز، روانشناسی رشد، روش‌های برقراری ارتباط اثربخش، پرورش خلاقیت دانش‌آموزی، مدیریت استرس، مدیریت برنامه‌ریزی مدرسه‌ای، نقش موسیقی در آموزش کودک در محل آموزشکده سما برگزار شود.


حضور دانشجویان دختر، استادان و کارکنان آموزشکده سما واحد کرمان بر مزار شهدا


مراسم کوهپیمایی جمعی از دانشجویان دختر، استادان و کارکنان آموزشکده سما واحد کرمان با شعار بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجوی 16 آذر سال 32، احمد قندچی، مصطفی بزرگ‌نیا و مهدی شریعت رضوی، در منطقه کوه‌های صاحب‌الزمان برگزار شد.


در ادامه این مراسم، شرکت‌کنندگان بر مزار شهدای شهر کرمان حضور یافته غبارروبی کردند.


برگزاری نمایشگاه کتاب در دبستان دخترانه سما واحد کرمان


به گزارش آنا، دبستان دخترانه سما واحد کرمان، به رسم هر ساله با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی میان دانش‌آموزان، اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب کرد. در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوعات بهداشت و سلامت، روانشناسی، علمی تخیلی، مذهبی، داستان و رمان کودک و نوجوان در معرض بازدید قرار گرفته است.



این نمایشگاه با ارائه 50 درصد تخفیف، از تاریخ 28 آذر جاری در محل نمازخانه دبستان دخترانه افتتاح شده و تا یکم دی دایر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته