دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1395 - 12:39
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان خواستار شد؛

تشکیل اتاق فکر اولیا برای همکاری با مدیران مدارس سما

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان مبانی امور آموزشی سال جاری مدارس سما را تشریح کرد.
کد خبر : 144023

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رحمت علی صابری حقایق در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدارس سما با معرفی اعضای شورای راهبردی سما، ترکیب و انتخاب اعضای شورای نظارت را بسیار مناسب نسبت به سال‌های گذشته عنوان کرد و گفت: «اعضای این تیم به منظور ارتقای سطح آموزشی و کیفی سما انتخاب شده‌اند.»


معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما با بیان اینکه اکنون مدارس سما در شهر رشت و استان گیلان نسبت به مدارس غیرانتفاعی دیگر از زیرساخت‌های مناسب‌تری برخوردار هستند ادامه داد: «هرگاه مشارکت اولیا دانش اموزان با اولیا مدرسه بیشتر شد شاهد توسعه بیشتری در زمینه امور آموزشی بودیم.»


صابری حقایق با توجه به اولویت‌های کاری در سازمان سما تصریح کرد: «راه اندازی متدولوژی و ارزیابی با یک تیم حرفه‌ای امسال در دستور کار ما قرار دارد.»


وی با بیان اینکه در سال جاری انجام کارهای مقطعی را‌‌ رها کرده و در حوزه زیرساخت‌ها اقدام‌های ویژه‌ای انجام داده‌ایم، افزود: «امسال در انجام توسعه زیر ساخت‌های مدارس هیچگونه خساستی نشده و شاید ده برابر سال‌های گذشته نیز برای این امر هزینه صرف شده است.»


این مسئول با بیان اینکه در این راستا برای ارتقا کیفیت آموزشی سطح دوره ارزیابی را نسبت به سال گذشته کوتاه‌تر کردیم خاطرنشان کرد: «به عنوان مثال قرار شد در پایان هر سه ماه خودارزیابی صورت گیرد و تاکنون (تا پایان آذر) نخستین خودارزیابی در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و مشاوره نسبت به سال گذشته انجام شده است.»


وی با توجه به محورهای ششگانه فراآموزشی در سازمان سما، توجه به این حوزه‌ها را ضروری دانست و اظهار کرد: «ترویج فرهنگ اقامه نماز و قرآن نخستین محوری است که در آن احساس نیاز وجود دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته