دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صادق ورمزیار: مربیگری اکبرپور منع قانونی داشت/ شرایط در آکادمی استقلال خوب نیست

مدیر آکادمی استقلال گفت: اکبرپور به دلیل اینکه مدارک مربیگری نداشت نمی توانست دیگر بر روی نیمکت تیم جوانان استقلال بنشیند و من تنها مخالف او نبودم بلکه ادامه مربیگری او منع قانونی داشت.
کد خبر : 144017

صادق ورمزیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره بازی استقلال مقابل نفت تهران در جام حذفی گفت: «‌این بازی برای استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است منصوریان تیم نفت را به خوبی می شناسد و شرایط برای استقلال راحت تر است اما تنها نباید به این مسئله توجه کنیم چرا در جام حذفی هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و باید با قدرت به میدان برویم.»


وی افزود: «‌شرایط در جام حذفی به گونه‌ای است که تیم‌ها فقط به دنبال پیروزی هستند و نحوه بازی هم برای آنها مهم نیست و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند تا قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورند. اگر استقلال از این مرحله با پیروزی پشت سر بگذارد به طور حتم قهرمان این جام خواهد شد.»


مدیر آکادمی استقلال در ادامه تاکید کرد: «‌به نظرم سبک بازی استقلال به جام حذفی نزدیک تر است چرا که در جام حذفی می‌توان با برنده بودن تنها در یک بازی به خواسته خود رسید. منصوریان در جام حذفی می‌تواند استقلال را تبدیل به مدعی اول قهرمانی بکند. برای همین معتقدم شانس پیروزی استقلال مقابل نفت بیشتر است.»


ورمزیار در بخش‌های دیگر از صحبت‌هایش به عملکرد تیم فوتبال امید‌ استقلال مقابل پرسپولیس در مسابقات قهرمانی تهران اشاره کرد و گفت: «‌پیروزی تیم امید در دربی کار کوچکی نبود. صاحب جمعی برای این تیم زحمت زیادی کشیده است و از زمانی که هدایت تیم را برعهده گرفته است وضعیت تیم کاملا متفاوت شده است. بازیکنان ما در شرایطی مقابل پرسپولیس به میدان رفتند که آنها قراردادی ندارند و از نظر مالی در شرایط بدی به سر می برند اما با این حال باز هم تلاش کردند و توانستند به موفقیت برسند. به نظرم رقابت بین این دو تیم نابرابر بود.»


وی با اشاره به اینکه شرایط در آکادمی استقلال خوب نیست، عنوان کرد: «در آکادمی مشکلات مالی بسیار زیادی وجود دارد و نیاز داریم که مسئولان تیم بزرگسالان به تیم امید توجه بیشتری کنند.ما در رده های پایه مربیان قابل قبولی داریم که همگی رزومه خوبی دارند و اگر حمایت شوند به طور حتم استقلال در رده های امید و جوانان موفق خواهد بود.»


مدیر آکادمی استقلال همچنین به اختلافاتی که با سیاوش اکبرپور در آکادمی استقلال پیدا کرده است، اشاره کرد و گفت: «‌متاسفم برای افرادی که این درگیری ها و حواشی را به وجود می آودند و و حرمت باشگاه و خودشان را حفظ نمی کنند. در مکتب استقلال به ما یاد ندادند که به بزرگترها بی احترامی کنیم. اکبرپور وقتی هدایت تیم جوانان استقلال را برعهده گرفته بود کارت مربیگری نداشته و هر زمانی که من پیگیر این موضوع می‌شدم او می گفت مدارکش در شیراز است به همین دلیل او با کارت تدارکات بر روی نیمکت تیم می‌نشست.»


ورمزیارعنوان کرد: «‌قرارداد اکبرپور قبل از من بسته شده بود و باتوجه به این که مسابقات هم نزدیک بود من کاری از دستم بر نمی آمد. متاسفانه او حواشی و درگیری برای استقلال به وجود آورد و بعد از آن هم استعفا داد در حالی که مربیگری اکبرپور غیرقانونی بود و او به لحاظ قانونی به دلیل نداشتن کارت مربیگری دیگر نمی توانست بر روی نیمکت تیم بشنید و موضوع این گونه نبود که فقط من مقصر باشم بلکه منع قانونی داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته