دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1395 - 11:49

سوالات حافظی از رئیس پلیس راهور تهران بزرگ/ چرا در بحث ترافیک تهران عاجز مانده‌اید؟

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر به طرح سوالاتی از رئیس پلیس راهور تهران بزرگ پرداخت.
کد خبر : 143984

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران پس از ارائه صحبت‌های سردار مهماندار به طرح سوالاتی پرداخت و گفت: آیا تهران پر جمعیت‌ترین شهر دنیاست؟ آیا تهران پر تراکم‌ترین شهر دنیاست؟ مسلما پاسخ این سوالات منفی است پس چرا در ساماندهی مسائل زیست محیطی از جمله ترافیک در پایتخت عاجز مانده‌اید؟


وی افزود: مراکز بین‌المللی در سطح دنیا وجود دارد که موثرترین راهکارهای کاهش ترافیک را که بنا بر تحقیقات آنها کاهش خودروهای شخصی بوده است مطرح کرده‌اند برای این منظور باید کارگروه مشترکی متشکل از شهرداری تهران، پلیس و سازمان‌های مربوط تشکیل شود تا به این موضوع رسیدگی کنند.


حافظی تاکید کرد: در بحث کاهش ترافیک باید به مراکز تجاری، آموزشی اداری، بورس، بازار و سازمان‌هایی که در منطقه‌های پر تردد هستند،توجه شود.


وی با بیان اینکه باید برای سازمان‌ها سرویس در نظر گرفته شود که بر اساس استانداردها تردد کنند، اضافه کرد: باید به جای توسعه اتوبان‌ها به توسعه حمل و نقل عمومی توجه کنیم.


حافظی خطاب به مهماندار گفت:‌ در بارندگی‌های اخیر نیروهای پلیس راهور در سطح معابر محو شدند این در حالی است که باید حضور آنها پررنگتر باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته