دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1394 - 14:11
رئیس واحد زاهدان:

حراست بازوی توانمند مدیریت سازمان در شناسایی نیروهای متعهد و متخصص است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با تاکید بر اینکه تعالی یک سازمان و رسیدن به اهداف سازمانی وظیفه نیروی انسانی متعهد و متخصص است، بیان کرد: حراست‌ها می‌توانند در شناسایی چنین نیروهایی بازوی توانمند مدیریت یک سازمان باشند.
کد خبر : 14397

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سیدمحمدرضا حسینی طباطبایی در نشست مشترک روسای واحدها، مراکز و مدیران حراست دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: حراست هر سازمان باید مشاور ریاست باشد حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان است و با توجه به اشرافی که به مجموعه دارد می تواند به عنوان مشاوری خوب برای سیستم باشد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: حراست باید برنامه‌ریزی مناسب به منظور انجام اقدامات ضروری در زمینه‌های حفاظت سازمان و پیشگیری از هرگونه تهدید و خطرات احتمالی انجام دهد.


وی خاطرنشان کرد: یک حراست موفق باید توانایی شناسایی بسترهای بروز تخلفات، پیشگیری و مقابله با آن را داشته باشد و نیروی‌های حراست در این راستا موظف به گذراندن دوره‌های آموزشی لازم هستند.


این مسئول، حراست را قلب تشکیلات یک سازمان و پشتوانه‌ای محکم برای سلامت جامعه اداری برشمرد و تاکید کرد: وظیفه اصلی و مهم حراست، مواظبت از سلامت و حفاظت از سازمان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار کرد: حضور حراست در عرصه فرآیندهای سازمانی، در راستای حفظ و ارتقای توان حفاظتی و امنیتی ارگان و به منظور پیش‌برد اهداف سازمان می‌باشد.


طباطبایی با اشاره به عوامل مؤثر در موفقیت حراست در سازمان گفت: مسئولین حراست و کارکنان آن حوزه زمانی می‌توانند موفق عمل کنند که از علم و تخصص لازم برخوردار باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته